אילה חסון במסר חריף: לאלה ששתו לי את הדם - תתנצלו

המגישה שנקלעה לסערה בעבר בעקבות פרסום ידיעה על רע"מ וחמאס, קיבלה הוכחות שצדקה ומיהרה לבקש התנצלות מהטוענים נגדה: "מקווה שאלה ששתו לי את הדם יתנצלו או יתביישו לפחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/24 18:02 ג באדר א'

אילה חסון במסר חריף: לאלה ששתו לי את הדם - תתנצלו
אילה חסון, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

מגישת כאן 11, אילה חסון, חשפה בעבר על קשר לכאורה בין מפלגת רע"מ לבין ארגון הטרור חמאס. החשיפה הכניסה אותה לסערה ציבורית גדולה שנמשכה זמן רב. כעת הודיעה המגישה כי טענתה התבררה כנכונה, וכי אלה שתקפו אותה בזמנו צריכים להתנצל.

אילה חסון: תתנצלו או תתביישו לפחות

לאחר חקירתו ומעצרו של תושב הצפון החשוד בריגול לטובת חמאס, פרסמה חסון בחשבון הטוויטר שלה: "זוכרים את הפרסום שלי על עמותת הסיוע של מפלגת רע"מ שהעבירה כספים לחמאס. מתברר שהמורה מהצפון שחשוד בפעילות טרור וריגול לחמאס הודה שהעמותה הזו העבירה לטורקיה כספי טרור. מקווה שאלה ששתו לי את הדם יתנצלו או יתביישו לפחות".

כזכור, אמש (א') נעצר ראמי חביבאללה, תושב עין מאהל, החשוד בקידום פעילות טרור בשטחי ישראל בהכוונת פעילי חמאס בחו"ל. בחקירתו בשב"כ ובמשטרה עלה כי בעקבות הלחימה ברצועת עזה החליט על דעת עצמו להציע לפעילי חמאס מחו"ל לקדם פעילות טרור בישראל, ובמסגרתה שלח לפעיל חמאס תמונה של מפעל ביטחוני באזור מגוריו ואת מיקומו המדויק, במטרה שארגון החמאס יבצע ירי רקטות לעבר מפעל זה.