התגעגתם ל"שטיסל"? זו השחקנית שלוהקה לסדרת ההמשך

צילומי סדרת ההמשך של שטיסל צפויים להיערך בשבועות הקרובים וב-yes ליהקו שחקנית חדשה שתככב על הקאסט: מילי אביטל שתגלם בסדרה את גרושתו של נוחם - יִידֶעס שטיסל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/24 17:06 כט בשבט התשפד

התגעגתם ל"שטיסל"? זו השחקנית שלוהקה לסדרת ההמשך
קוגל - סדרת ההמשך של שטיסל, צילום: אוהד רומנו

צילומי סדרת ההמשך של "שטיסל" יחלו כבר בשבועות הקרובים וב-yes ליהקו לסדרה החדשה, "קוגל", את השחקנית מילי אביטל שתגלם את דמותה של יִידֶעס שטיסל, גרושתו של נוחעם. כך נחשף היום (ה') ב- n12. קוגל צפויה לעלות לשידור אחרי למעלה מעשור לסדרה שטיס שחשפה את את הציבור הישראלי לתוככי החברה החרדית והגיע בהמשך לנטפליקס.

סיפור חייה של ליבי לפני שהתאהבה בנוחעם

קוגל תציג את סיפור חייהם של ליבי (הדס ירון) ונוחעם (ששון גבאי) בקהילה היהודית באנטוורפן, בסיפור המתרחש לפני שנוחעם נחת אצל אחיו שולם במאה שערים וקודם שליבי פוגשת בקיווע בן דודה ומתאהבת עד כלות. נוחעם הוא סוחר תכשיטים ויהלומים המתדפק על דלתות הקהילה, נהנה מחברת בתו ומאכילת קוגל מתוק ושרוף. ליבי מקווה להתארס בקרוב כמו בנות גילה ונוצרת בלבה חלום כמוס אחד אותו חוששת לחשוף, פן יהרוס את סיכוייה לחתונה.

נוחעם חולם לחזור לאשתו - ליבי מסרבת

המשפחה הקטנטונת הזו סוחבת פצע טרי של נטישת אם ואישה, ולכל אחד מהם דרך התמודדות שונה. בעוד נוחעם חולם על חזרתה של אשתו היפה אל זרועותיו, מוכן לסלוח ולהכיל, ליבי מסרבת לתת לה מקום בחייה. שניהם יחד, חדורי אהבה ואמונה, מנסים להתקדם בחיים ולאפשר לחלומות להיכנס אך מבינים שהשגת אושר אחד, יגרור עצב במקום אחר. את הסדרה יביים ארז קו-אל ("הטבח"), ותפיק אבוט המאירי ברקאי הפקות.