רביב דרוקר מותקף "אתה אשכרה תומך במישהי שהעלתה פרסום מתועב עם דגל פלסטין ב-7 באוקטובר?"

עיתונאי חדשות 13 ביקר את המפגינים שיצאו נגד הזמרת דלאל אבו אמנה לאחר שהביעה הזדהות עם הפלסטינים בשבעה באוקטובר, כעת הוא מותקף ברשתות: "אתה אשכרה תומך במישהי שהעלתה פרסום מתועב עם דגל פלסטין בשביעי באוקטובר?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 10:31 כו בשבט התשפד

"אתה אשכרה תומך במישהי שהעלתה פרסום מתועב עם דגל פלסטין ב-7 באוקטובר?"
רביב דרוקר, "המקור", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רביב דרוקר עורר את זעמם של גולשים ברשת לאחר שבפוסט ארוך הזדעזע מההפגנות שעורכים תושבי עפולה נגד הזמרת הערבייה ישראלית דלאל אבו אמנה שמיד עם אירועי טבח השביעי באוקטובר, בחרה להביע תמיכה בפלסטינים, דברים שבהמשך מחקה ואף הובילו למעצרה.

"על הדבר הזה היא נעצרה"

דרוקר כתב בטוויטר: "איזה גועל, חודשים שתושבים בעפולה ממררים את חייה של דלאל אבו אמנה, שחקנית, זמרת וחוקרת מוח. צועקים לילדיה, מפגינים ליד ביתה, עכשיו גם שלטים מכוערים". בהמשך הוא הוסיף על מעשיה: "חטאה הנורא של אבו אמנה שבתחילת המלחמה היא פרסמה פוסט עם דגל פלשתין ונכתב 'אין מנצח מלבד אללה'. על הדבר הזה היא נעצרה וכל הבהרותיה שמתנגדת לאלימות ומגנה את הטבח לא עזרו". הוא סיים בדרישה לסיים עם "הטירוף הזה".

"אתה חאפר במקרה הטוב, וגנב דעת במקרה הרע"

רבים הגיבו לדרוקר ותקפו אותו על התמיכה באבו אמנה, העיתונאי החרדי אריה ארליך כתב לו: "לא, זה לא ייאמן. אתה אשכרה תומך במישהי שהעלתה פרסום מתועב עם דגל פלסטין בשביעי באוקטובר? בעוד הדם ניגר ובדרום קורית שואה?".

גם העיתונאי אבישי גרינצייג תקף את דרוקר ושיתף לו בתגובות סרטון שהציג תקרית בה שרה אבו אמנה על רוצחים ערביים וכתב לו: "אתה חאפר במקרה הטוב, וגנב דעת במקרה הרע". גולשים רבים נוספים תקפו את דרוקר בתגובות.