"הקשבתי לשידור שלנו מה-8 באוקטובר, אני די מופתע ממה ששמעתי שם"

בפתח תוכניתם ברשת ב', שיתפו צמד המגישים קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן במחשבות לאחר שהקשיבו לתוכנית הראשונה ששידרו לאחר טבח ה-7 באוקטובר. ליבסקינד: "הייתי בהלם", ליברמן: "אני שומע את עצמי שם הכי מבולבל שהייתי בשידור אי פעם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 15:01 כ בשבט התשפד

"הקשבתי לשידור שלנו מה-8 באוקטובר, אני די מופתע ממה ששמעתי שם"
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן פתחו את תוכניתם הבוקר (ג') לאחר שהקשיבו יחד לתוכנית הראשונה שלהם ביום ראשון, ה-8 באוקטובר, יום אחרי הטבח בדרום ותחילת המלחמה. "הקשבנו הבוקר ביחד לשידור שלנו מה-8 באוקטובר, אני די מופתע ממה שאמרנו שם. לא?" שאל את ליבסקינד את המגיש שלצדו.

"הזיכרון שלי היה שהגענו ליום הזה המומים לגמרי, זה לא נשמע ככה"

"הזיכרון שלי היה שהגענו ליום הזה המומים לגמרי, אני זוכר ימים שפתחנו את השידור אחרי פיגוע שמישהו נפצע או אירוע צבאי שחייל נפל בו. פתחנו את הבוקר הזה, אני לא זוכר על כמה הרוגים או נרצחים ידענו וזה לא נשמע ככה" תיאר את חווית השמיעה החוזרת.

מנגד ליברמן חווה את הדברים בצורה שונה לחלוטין ואמר: "אנחנו שומעים בקטע הזה דברים הפוכים כנראה, אני שומע את עצמי שם הכי מבולבל שהייתי בשידור אי פעם. ועכשיו השיחה הזאת מחזירה אותי למצב כאותי".

אסף ליברמן,

אסף ליברמן, ימים מטלטלים". צילום: Gili Yaari/Flash90

"אלה היו ימים פסיכיים וכואבים ומטלטלים"

הוא הרחיב על החוויה ואמר: "תמיד אתה מגיע לשידור ויש חדשות ויש איזה חיץ בינך לבין המציאות. אתה כאילו מציג למאזינים את המציאות ושולח אותם למקום שטיפה רחוק ממך. באותו בוקר וגם עכשיו" מתאר ליברמן, "אני מרגיש את הכאוס הזה, את התחושה שאתה בתוך המציאות והמציאות בתוכך, בלאגן היסטרי, אלה היו ימים פסיכיים וכואבים ומטלטלים".