מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יוסף חדאד זועם על חברי הכנסת הערבים: "יש דבר טוב שהם עושים?"

פעיל ההסברה כתב פוסט ברשתות החברתיות, בו יצא נגד חברי הכנסת הערבים שלא הגיעו לנחם את משפחת אבו לטיף, שבנם נפל בעזה: "חוץ מלקבל מאיתנו משכורת יש דבר אחד טוב שהם עושים למען המדינה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 11:37 כ בשבט התשפד

יוסף חדאד זועם על חברי הכנסת הערבים: "יש דבר טוב שהם עושים?"
יוסף חדאד, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

רב-סמל במילואים אחמד אבו-לטיף, בן 26 מרהט, נפל באסון הנורא ברצועת עזה. אבו-לטיף היה נשוי ואב לילדה קטנה, וימים אחרי הטבח הוא כתב פוסט שהפך לוויראלי ובו הוא ביקש להדגיש את שותפות הגורל של הבדואים עם החברה היהודית. חברי כנסת רבים הגיעו לנחם את בני משפחתו, אך לטענת יוסף חדאד, אחד מפעילי ההסברה המובילים של מדינת ישראל, אף אחד מהם לא היה ערבי.

יוסף חדאד זועם: "חוץ מלקבל מאיתנו משכורת יש דבר אחד טוב שהם עושים למען המדינה?"

"אף חבר כנסת ערבי לא הגיע לנחם את משפחת אבו לטיף", כתב חדאד, והוסיף, "אף חבר כנסת ערבי לא גינה את העובדה שמחבל ערבי ישראלי ביצע פיגוע בחיפה". פעיל ההסברה זעם: "חוץ מלקבל מאיתנו משכורת יש דבר אחד טוב שהם עושים למען המדינה או למען החברה הערבית בישראל?".

המגיבים באינסטגרם חיזקו את חדאד. "יוסף, בבקשה תקים מפלגה ותייצג את החברה הערבית שדוגלת בדו קיום", כתבה אחת מהם, "למען העתיד של כולנו". מגיב אחר הוסיף, "הח"כים הערבים בכנסת תומכי חמאס מובהקים! כולם צריכים לעוף ולהקים מפלגה של אנשים כמוך שיתנו לחברה תקווה".