קרן פלס: גם מי שמכיר אותי מאז שנולדתי לא יודע את זה עליי

אחרי הפרידה מנועם טור, הזמרת המצליחה חושפת את רגשותיה ואת הבכי הבלתי פוסק בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה: "אולי אני בוכה כי זאת פרידה, היינו משהו ועכשיו נהיה משהו אחר. אין לנו ברירה אלא להיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 17:08 יט בשבט התשפד

קרן פלס: גם מי שמכיר אותי מאז שנולדתי לא יודע את זה עליי
קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מאז נפרדה מבן זוגה ואב ילדיה, נועם טור, קרן פלס כמעט ולא דיברה על הפרידה. כעת, בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה, היא מדברת לראשונה על התחושות שלה בתקופה הזאת. "כבר יותר מדי זמן שאני רק בוכה", פתחה הזמרת, "לעיתים נדירות רואים עליי דמעה, רוב הזמן אני מחייכת, למרות שגם אז אני בוכה. אפילו יותר".

קרן פלס: "גם מי שמכיר אותי מבוקר היוולדי, בחיים לא ידע שאני בוכה"

פלס הודתה שהבכי שלה הוא לא דבר גלוי: "גם מי שמכיר אותי מבוקר היוולדי, בחיים לא ידע שאני בוכה. בוכה את החיים שלי. אני מכירה את עצמי דווקא לא רע יחסית לארוך הקשר, אז ניסיתי לחשוב בגלל מה. הבנתי שזה לא בגלל. אפילו שיש הרבה ממנו, זה לא בגלל כל הבגלל הזה בכלל. פשוט אכפת לי. טוב לי במקום הזה שרע בו עכשיו, אני בוכה ומאמינה ועוגיות והכוכב הבא וכל הכוכבים שכבר נפלו לאדמה. הבכי שלי קל דווקא ברגעים הכי כבדים. כשאני בוכה, הלב רץ בשדות יחף בלי נעליים, על הבוץ. הימים הכי שחורים לא יקחו לנו את האור".

הזמרת המשיכה וכתבה: "אולי אני בוכה כי זאת פרידה, היינו משהו ועכשיו נהיה משהו אחר. אין לנו ברירה אלא להיות, לבכות, דמעות של טוב, כי לא בוכים על אנשים רעים, זה תמיד רק מאהבה, אז תודה שיש עוד אהבה ושלא הפכנו לאבן. גם אתם בוכים על חלב שנשפך?", פנתה לעוקבים שלה, "על מה נבכה בעצם, על חלב שמכייף לו בקרטון שלו? תבכו. לא חייבים עם דמעות או פה מעוקם. פשוט תמצאו את הדרך שלכם ממש ממש לרחם על עצמכם חזק! מגיע לנו רחמים יפים כאלה, שמנמנים, וכרגע לא נראה שמישהו עושה את זה בשבילנו. תבכו ומשהו עמוק יצוף. נטנף את הימים ונתנקה".