הקומיקאית זועמת: "נשים דתיות, זה מייצג אתכן?"

גיתית פישר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות מתוך כנס ההתיישבות מעורר המחלוקות שנערך בירושלים והזדעזעה: "איפה אנחנו חיים? עולם הערכים של מי זה? נשים דתיות, זה מייצג אתכן?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 14:18 יט בשבט התשפד

הקומיקאית זועמת: "נשים דתיות, זה מייצג אתכן?"
ריקודים בכנס ההתיישבות , צילום: Chaim Goldberg,Flash90

כנס ההתיישבות בעזה בו לקחו אתמול (א') אנשי מפלגות הימין עורר סערה וביקורות מצד גורמים שונים במערכת הפוליטית. הביקורת שבתחילה הגיעה משורות האופוזיציה הגיעה גם משורות הקואליציה ואף ממי שארגן את הפגנות הימין בשנה החולפת, איש התקשורת ברלה קרומבי. כעת מצטרפת גם הקומיקאית גיתית פישר, בסטורי זועם בחשבון האינסטגרם שלה.

כנס ההתיישבות

כנס ההתיישבות צילום: Chaim Goldberg,Flash90

גיתית פישר: "שרים בממשלה רוקדים ריקוד מסוכן שמסכן את העסקה"

"הבנות האלה בשבי, שאולי כבר בהריון מאונס שיטתי קבוע חוזר על ידי חמאסניקים, יכולות לחזור אם תהיה עסקה, והם רוקדים", זעמה הקומיקאית, כשראתה את תמונות חברי הכנסת החוגגים את תכנית ההתיישבות, "רוקדים, שרים בממשלה, בריקוד שמסכן את העסקה, את ההחזרה של הבנות". פישר הזדעזעה: "איפה אנחנו חיים? עולם הערכים של מי זה? נשים דתיות, זה מייצג אתכן? אנשי ימין, זה מה שאתם רוצים? אז קומו תשמיעו קול! תתנגדו!".

בכנס לקחו חלק גם שרים וחברי כנסת בליכוד, אלא שיש במפלגה צדדים שמתחו ביקורת על הכנס. השר קיש אמר הבוקר לגלי צה"ל כי "אני חושב שזאת הייתה טעות לקיים אותו. לא נכון להיכנס לשיח הזה עכשיו, זה לא הזמן לזה, חייבים להישאר בשיח מאחד בשביל החיילים שלנו".

גם השר גדי אייזנקוט הגיב גם הוא לכנס ואמר הבוקר: "בעת שחיילי צה"ל נלחמים כתף אל כתף במלחמה שאין צודקת ממנה ובעוד שאנחנו בוחרים לחפש את המאחד, גם תוך הנחת מחלוקות עקרוניות בצד למען המטרות המשותפות - השבת החטופים והבסת חמאס, אחרים מוצאים להם זמן לאירוע שמפלג את החברה הישראלית".