העיתונאי החרדי נגד התקשורת הישראלית: הופכת לחסרת ערך לחיי העם

אריה ארליך נדהם כשצפה הערב בשאלות העיתונאים לאחר הצהרת נתניהו. הוא זעם על כל השאלות שנועדו להביא "לייקים ותרועות באולפנים", והתפלא שלא הייתה שאלה אחת הנוגעת לאזרחים עצמם

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/24 22:35 יז בשבט התשפד

העיתונאי החרדי נגד התקשורת הישראלית: הופכת לחסרת ערך לחיי העם
אריה ארליך, צילום: יוסי אליטוב, CC BY-SA 4.0 ויקיפדיה

העיתונאי החרדי, אריה ארליך, צפה הערב במסיבת העיתונאים שערך ראש הממשלה. החלק של שאלות העיתונאים דכדך אותו במיוחד. הוא ראה את העיתונאים מהערוצים השונים מתנגחים ומתווכחים עם נתניהו על נושאים שונים, ותקף: "רק התנגחויות פוליטיות למטרות לייקים ב-X ותרועות באולפנים".

"מסיבת עיתונאים שלמה, ואף שאלה שנוגעת לחיים עצמם, לאזרחים"

"צר לי לומר את זה כעיתונאי", פתח ארליך ואמר, "אבל העיתונות בישראל הופכת לבועת אולפנים דחוסה וחסרת ערך לחיי העם. מסיבת עיתונאים שלמה, ואף שאלה שנוגעת לחיים עצמם, לאזרחים" התפלא.

"אף עיתונאי לא שואל על המצב בצפון, מתי יחזרו מאות אלפים לבתיהם וכדומה. רק התנגחויות פוליטיות למטרות לייקים ב-X ותרועות באולפנים" האשים העיתונאי בכעס. כזכור, במהלך מסיבת העיתונאים תקף נתניהו עיתונאי: "אתה מעוניין לפלג ולא להכיר בכך שאיחדנו את הכוחות והצלחנו לגבש הסכמה לאומית, אני יכול גם להגיד איזה תיאטראות מממנים ואיך חלק מהם מכנים אותנו בכינויים שקרובים לנאצים, אתה תלחמו בי ואני אלחם בחמאס" אמר בחריפות.