נתניהו: זה מה שיקרה בעזה ביום שאחרי

בהצהרה שנשא התייחס לראשונה ראש הממשלה לפסק הדין בהאג והדגיש: "אין אבסורד גדול מכך". עוד הוא הציג את ספרו של היטלר בערבית וטען שידאג כי ביום שאחרי לא יהיה בעזה גורם שיחנך להשמדת ישראל. בנוסף טען כי "אין אפשרות אחרת מלבד ניצחון מוחלט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/24 19:52 יז בשבט התשפד

נתניהו: זה מה שיקרה בעזה ביום שאחרי
נתניהו מחזיק את מיין קאמפף בערבית, צילום: צילום מסך, לע"מ

הערב (שבת) נשא ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרה והתייחס לראשונה לפסק בית הדין בהאג: "אין אבסורד גדול יותר מזה שדווקא ערב יום השואה הבינלאומי באו להאשים אותנו בהאג בשם הנאצים החדשים. אני מחזיק בידי את 'מיין קאמפף' בערבית. בעזה נתפסו מסמכים רבים ברוח האויב הנאצי".

עותק הספר "מיין קמפף" שנמצא בעזה

עותק הספר "מיין קמפף" שנמצא בעזה, צילום: דוברות בית הנשיא

"עומד על כך שביום שאחרי בעזה לא יהיה גורם שיחנך את ילדיו להשמדת ישראל"

"עצם הנכונות של האג לדון בזה ושלא גלגלו את דרום אפריקה מכל המדרגות מוכיח שהעולם לא למד דבר" ביקש להדגיש ראש הממשלה. "אני עומד על כך שביום שאחרי בעזה לא יהיה גורם שיחנך את ילדיו להשמדת ישראל. הלקח הוא כי עלינו להיות נחושים ולהגן על עצמנו בעצמנו. אף אחד לא ייקח מאיתנו את הזכות הזו".



"אם לא נחסל את הנאצים החדשים - הטבח הבא הוא רק עניין של זמן. גם אם ייקח זמן לא נרפה מן המשימה. כל מיני לשעברים מנסים להטיל ספק, דכדוך ופסימיות. הם טועים ומטעים. אין לנו שום אפשרות אחרת מלבד הניצחון המוחלט".

עקיצה לראש השב"כ: "הממשלה היא זו שתכריע איך לחקור ולא הגורמים הכפופים לה"

על רקע הפרסומים בנוגע לדרישת ראש השב"כ להקמת ועדת חקירה, טען ראש הממשלה: "את החקירות והבדיקות צריך לעשות אחרי המלחמה ולא בזמן המלחמה. מדינאים וקצינים לא צריכים לעסוק בזה עכשיו - יהיה זמן לדברים האלה יותר מאוחר. הממשלה היא זו שתכריע איך לחקור ולא הגורמים הכפופים לה".

ראש השב"כ רונן בר

ראש השב"כ רונן בר, צילום: צילום מסך

נתניהו: "לא חוזר בי ממה שאמרתי על קטאר"

בנוסף התייחס נתניהו לדיווחים על היחסים המדרדרים מול מצרים: "היחסים עם מצרים מתנהלים באופן שוטף ותקין בין הממשלות. יש כמובן לכל אחד מאיתנו את האינטרס שלו". וכן הדגיש כי עומד מאחורי דבריו בנוגע לקטאר: "אני לא חוזר בי ממה שאמרתי על קטאר. היא מארחת ומממנת את חמאס. יואילו להפעיל את הלחצים שלהם".