מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"ממש מצטער": גורי אלפי מבקש סליחה מהבת

הקומיקאי הפופולרי ניסח ברכה מיוחדת ופואטית לרגל יום הולדת 17 לביתו ולצד הברכות החמות הוסיף התנצלות: "מתנצל שאנחנו חוגגים לך בשקט. ממש מצטער שזה העולם היחידי שיש לנו להציע לך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/24 17:15 יד בשבט התשפד

"ממש מצטער": גורי אלפי מבקש סליחה מהבת
גורי אלפי, צילום: Hadas Parush,Flash90

הקומיקאי המצליח, גורי אלפי, חוגג בימים אלו יום הולדת לביתו סול אן אלפי אהרון שהגיעה לגיל 17. בפוסט חגיגי באינסטגרם אלפי שיתף עם עוקביו מכתב איחולים מרגש לביתו והוסיף התנצלות נוגעת: "מתנצל שאנחנו חוגגים לך בשקט. ממש מצטער שזה העולם היחידי שיש לנו להציע לך. יש לך משימה לא קלה להפוך אותו לטוב יותר, אבל אני מאמין שרק את יכולה".

"היום יש לפלא הזה יומולדת"

"אני לא יודע מי הייתי בלי סול. כנראה פחות טוב בהכל. פחות אופטימי. פחות אני" כתב אלפי. "סול היא בדיוק מה שכולנו צריכים עכשיו. אי של שפיות ותום לב, חמלה ושמחת חיים. בת חווה שהיא כולה יצירתיות ועדינות, אבל גם אסרטיביות ואומץ לב. אומץ לשנות, אומץ לומר את דעתה".

"היא יין ויאנג, ואינסוף, וסמל השלום"

ואם לא התרגשתם עד עכשיו, כאן מגיע החלק האומנותי בברכה עם ניסוחים פואטיים במיוחד: "היא שילוב של אש ומים, רק מלהיבה יותר מהמזרקה של אגם. היא הרגע הזה בקרטה קיד שהוא עושה עגור על רגל אחת. היא יין ויאנג, ואינסוף, וסמל השלום, בקיצור כל הקעקועים שעשיתם בגיל שבע עשרה".

"היא הדור הזה, דור התקומה"

אלפי לא פסח גם על התקופה והעיתוי, וכתב גם מילים חמות על הדור והתקופה: "היא הדור הזה, דור התקומה, מלאה באהבה ורעיונות חדשים, ואנחנו תולים בה תקווה גדולה, בעיניים נוצצות ורק חוששים להפריע לה בדרך". לסיום חתם הקומיקאי: "אוהב אותך כל כך ילדה שלי".