אלמוג בוקר אחרי האסון הכבד: "זו המשימה שלנו בעורף"

עיתונאי הדרום של חדשות 13 בפוסט מחזק אחרי האסון הנורא בו נפלו 21 לוחמים: "האסון הכבד חייב להזכיר לכולנו מי האויב שלנו במלחמה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/24 11:18 יג בשבט התשפד

אלמוג בוקר אחרי האסון הכבד: "זו המשימה שלנו בעורף"
אלמוג בוקר, צילום: רשת 13

בצל האסון הכבד בו נפלו 21 לוחמי צה"ל, אלמוג בוקר כתב הבוקר (ג') ברשתות החברתיות על הלקח שהוא לוקח איתו מהאסון. "האסון הכבד חייב להזכיר לכולנו מי האויב שלנו במלחמה הזאת ולמה כל כך חשוב להקשיב להורים השכולים שגם ברגע הכי קשה צועקים דבר אחד: אחדות", כתב בוקר.

"להשאיר את כל המחלוקות בשישה באוקטובר"

"הלוחמים שלנו בחזית מקריבים את חייהם למעננו, למען קיומה של מדינת ישראל. והמשימה שלנו בעורף - היא להשאר יחד. להיות שם אחד בשביל השני ולהשאיר את כל המחלוקות בשישה באוקטובר. זאת מלחמה על החיים של הילדים, הנכדים והנינים שלנו", סיים.

נציין כי האירוע התרחש אמש, ועד כה הותרו לפרסום שמותיהם של 17 לוחמים מתוך 21 הנופלים. ראש הממשלה נתניהו כתב: "אתמול חווינו את אחד הימים הקשים ביותר מאז פרוץ המלחמה. אני מבקש לחזק את המשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בשדה הקרב. אני יודע שעבור המשפחות הללו, חייהן ישתנו לעד. אני דואב על חיילינו הגיבורים שנפלו. אני מחבק את המשפחות בשעת יגונן וכולנו מתפללים לשלום פצועינו. בשם גיבורינו, למען חיינו, אנחנו לא נפסיק להילחם עד לניצחון המוחלט".