מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אסון קריסת הבתים הלב של כולנו כואב: "כמה משפחות שעולמן חרב עליהן, צער אינסופי"

בשורה קשה הכתה את מדינת ישראל - 21 לוחמים נפלו בקרבות הקשים בעזה. הסלבס הגיבו באינסטגרם: "מה יש להוסיף לכותרת המזעזעת הזאת? הדמעות זולגות לבד" | מעיין אדם: "מדמיינת בתים שקרה בהם מה שקרה בבית שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/24 10:19 יג בשבט התשפד

הלב של כולנו כואב: "כמה משפחות שעולמן חרב עליהן, צער אינסופי"
צה"ל בעזה, ארכיון , צילום: דובר צה"ל

הבוקר (ג') מדינת ישראל התעוררה לבשורות נוראיות: 21 לוחמים נפלו בקרבות הקשים בעזה, 17 שמות הותרו לפרסום. גם ברחבי האינסטגרם כאבו את הבשורה הנוראית. "היום הקשה ביותר מאז תחילת המלחמה", כתבה קרן מרציאנו, כתבת חדשות 12, "הבוקר שבו נגמרות המילים ויש כל כך הרבה כאב". אופירה אסייג כתבה בסטורי משלה: "אלוהים, איפה אתה? 21 חיילים נהרגו לנו. יהי זכרם ברוך, אמן. יום קשה ועצוב ובלתי נתפס".

מעיין אדם: "מדמיינת בתים שקרה בהם מה שקרה בבית שלנו, שהשמיים נפלו והשמש כבתה"

מעיין אדם, שבעצמה איבדה את אחותה מפל שנרצחה במסיבה ברעים, כתבה: "אמורה להתחיל יום צילום ולא מצליחה לצאת מהרכב", הודתה, "אין לי אוויר מרוב כאב, רק מדמיינת בתים שקרה בהם מה שקרה בבית שלנו, שהשמיים נפלו והשמש כבתה".

מעיין אדם מגיעה לזירת הרצח של אחותה

מעיין אדם בזירת הרצח של אחותה, צילום: אינסטגרם

אודיה: "מה יש להוסיף לכותרת המזעזעת הזאת?"

נועה קירל, כוכבת בעלת עוקבים רבים מעבר לים, כתבה: "הלב נקרע. 21 לוחמים אהובים ויקרים שעזבו הכל ויצאו להילחם למען הבית שלנו נפלו בקרבות על הגנת המדינה. יהי זכרם ברוך". הזמרת אודיה אזולאי הוסיפה: "מה לא אמרנו? מה יש להוסיף לכותרת המזעזעת הזאת? הדמעות זולגות לבד, 21 גיבורים מסתכלים למוות בעיניים, מוסרים נפש כדי שנוכל ללכת חופשי ברחובות, מוסרים נפש על אהבת ישראל, מוסרים נפש על קידוש השם, הלוואי והיינו ראויים".

אודיה אזולאי

אודיה אזולאי, צילום: טל עבודי

השחקנית מגי אזרזר התפרקה: "די, אלוהים, בבקשה! אין מקום בלב להכיל". גם אושיית הרשת קורין גדעון הצטרפה: "אלוהים, כמה עוד! אין אוויר. ייאוש. כמה משפחות שעולמן חרב עליהן. צער אינסופי". אסי עזר, מנחה "הכוכב הבא", כתב: "מספר בלתי נתפס. כמה משפחות נהרגו ברגע. מה זאת המציאות הזאת?".

אילנית לוי צילמה את הידיעה מתוך המהדורה, ושיתפה בתחושות הקשות: "בוקר בלי אוויר, בוקר של כאב בלתי נגמר. בוקר של מציאות חדשה בלתי נסבלת של 21 משפחות, של מאות אנשים, שחרב עליהם עולמם. אי אפשר לעמוד בכאב הזה כבר".