מעיין אדם מתוודה: "בהתחלה הגבתי לא טוב, עכשיו אני שמחה"

אשת התקשורת מעיין אדם שיתפה בתחושותיה לגבי ההריון המפתיע, ועל החזרה לשגרה ולעבודה על אף הטרגדיה שעברה: "הרגשתי שאני טובעת בצער ופשוט הטבעתי את עצמי בעבודה במקום. זה קל לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/23 13:55 יז בטבת התשפד

מעיין אדם מתוודה: "בהתחלה הגבתי לא טוב, עכשיו אני שמחה"
מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

תקופה לא פשוטה עברה על אשת התקשורת מעיין אדם. אחותה שהייתה עם בן זוגה במסיבה ברעים נרצחה באכזריות, ותקופה לא ארוכה לאחר מכן התבשרה אדם כי היא בהריון שני, פחות משנה לאחר לידת ביתה הבכורה.

בשאלות תשובות שערכה לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה היא ענתה לעוקבת ששאלה האם רצתה תמיד ילדים צמודים, וחשפה: "ממש לא! מבחינתי זה היה הטיימינג הכי גרוע בעולם. אבל מישהו למעלה החליט שזה הטיימינג הכי מדויק. בהתחלה הגבתי לא טוב, עכשיו אני שמחה".

"הרגשתי שאני טובעת בצער ופשוט הטבעתי את עצמי בעבודה במקום"

עוקבת נוספת שיבחה אותה על היכולת לחזור לעבוד מתוך הכאב. אדם הסבירה: "לא מרגישה שחזרתי לעצמי, אני תמיד אהיה עצובה וכואבת ומלאת דאגות היחס לאדם שהייתי. אני יכולה לחייך, אבל זה לא החיוך שהיה לי. כן חזרתי לעשייה, היא מפלא, היא חמצן, הרגשתי שאני טובעת בצער ופשוט הטבעתי את עצמי בעבודה במקום. גם ככה זה היה מתוכנן, ורק הייתי צריכה להחזיק בזה חזק".

היא המשיכה והדגישה, "זה לא היה קל, פגישה ראשונה הרגשתי נורא, פגישה שנייה טיפה יורת בסדר, והיום אני כבר עובדת כמו מטורפת. זה הציל אותי בהרבה מובנים. אבל לא חזרתי לעצמי, רק לשביל אחר בטבע שלי, טבעי לי לעבוד קשה. זה קל לי".