כוכב פאודה: "הפציעה של עידן עמדי הייתה כמו נבואה שהגשימה את עצמה"

דורון בן דוד, ששיחק לצידו של עידן עמדי בסדרה המצליחה, סיפר על הרגע בו נודע לו על הפציעה: "אני לא יודע מה אני מרגיש כלפי זה, זה עושה לי לא טוב בגוף. כאילו זו נבואה שהגשימה את עצמה, זה מטורף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 09:57 יא בשבט התשפד

כוכב פאודה: "הפציעה של עידן עמדי הייתה כמו נבואה שהגשימה את עצמה"
עידן עמדי, צילום: Flash90,FLASH 90

דורון בן דוד, כוכב "פאודה" ו"מנאייכ", לעולם לא ישכח את הרגע בו נודע לו שחברו לסדרה נפצע. בראיון למגזין mako סיפר על הטלפון שקיבל מרותם שמיר, במאי בסדרה. "דיברנו יום לפני זה, ואנחנו לא מדברים בדרך כלל כל יום, אז כבר הרמתי את הטלפון בחשדנות. שקט מהצד השני, ואז הוא אומר לי, 'עידן נפצע קשה'".

"דיברתי עם עידן עמדי ולא הבנתי מאיפה הוא מביא את הכוח הזה"

בן דוד חשש שמדובר בפגיעה מערכתית או פגיעה בגפיים, ונרגע כשהבין שאין סכנה לחייו. "עידן הוא מלח הארץ, גיבור ישראל, אדם חזק ואמיץ, עם כוח רצון. משהו שלא ראיתי בחיים שלי". בפרק האחרון ששודר בסדרה, בסצנה האחרונה, כולם נפצעים. "זה החזיר אותי לרגע הזה", סיפר השחקן, "אני לא יודע מה אני מרגיש כלפי זה, זה עושה לי לא טוב בגוף. כאילו זו נבואה שהגשימה את עצמה, זה מטורף".

החברים מהסט ניסו לשכנע את עמדי לחזור הביתה ללא הפסקה. "אמרנו לו: 'חביבי, די, מספיק, תחזור הביתה. היית, ראינו, פוצצת, יפה. יאללה בוא", אך כמובן שהשחקן לא השתכנע. אחרי הפציעה, הגיע חברו לבקר אותו. "אני מדבר איתו ולא מבין מאיפה הוא מביא את הכוח הזה. מי אני בכלל שבא לחזק אותו? יש פה את הענק הירוק".