מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מרסק את הלב: כך בת זוגו של הנרצח במסיבה חגגה את יום הולדתה

לפני שלושה חודשים ג'סיקה אלטר איבדה את בן זוגה, בן שמעוני ז"ל, שנרצח במסיבה ברעים לאחר שחזר שוב ושוב לחלץ אנשים מהתופת. כעת היא מציינת את יום הולדתה ה-28 באופן מצמרר וקורע לב

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/24 16:08 ז בשבט התשפד

מרסק את הלב: כך בת זוגו של הנרצח במסיבה חגגה את יום הולדתה
ג'סיקה אלטר, צילום: צילום מסך

לפני קצת יותר משלושה חודשים התבשרה ג'סיקה אלטר בבשורה הנוראית מכל: בן שמעוני, בן זוגה שנכח במסיבה ברעים, נרצח במתקפה הרצחנית של החמאס. שמעוני ז"ל דווקא הצליח להיחלץ מהמסיבה בשלום, אך חזר ושוב ושוב כדי לחלץ אנשים ובתוך כך נרצח, כשהוא מציל את חייהם של רבים. מאז אלטר עושה הכל כדי להנציח את זכרו של בן זוגה בדרכים שונות, וביניהן גם בחשבון האינסטגרם שלה.

ג'סיקה אלטר חוגגת יום הולדת על קברו של בן שמעוני ז"ל

אתמול (ג') ציינה אלטר את יום הולדתה ה-28, והחליטה לחגוג אותו בצורה קורעת לב. "אם כבר לחגוג, אז רק איתך", כתבה לצד הסרטון שפרסמה באינסטגרם. אלטר הכינה עוגה, הציבה נרות, והלכה לחגוג על קברו של בן זוגה, כשהיא מתפרקת בבכי.

הזמר עומר אדם שיתף גם הוא את הסרטון, וכתב: "את הסיפור של בן שמעוני ז"ל הרבה מכירים, ומי שלא - בן נסע תחת אש הלוך חזור כמה פעמים באותה שבת ארורה להציל אנשים מהמסיבה ונרצח. לג'סיקה יש היום יום הולדת, לפני כמה ימים נפגשנו במקרה והדבר היחיד שהיה לה חשוב זה שינציחו את בן כמו שמגיע לו". אדם בירך: "אני רוצה לאחל לך כוחות נפשיים והמון מזל טוב, הלב כואב איתך ועם בן המלאך".