הדוגמנית הבינלאומית מספרת על ביטול החתונה

במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה סינדי צ'אדי נשאלה מה הדבר שהכי מרגש אותה, והשיבה: "לראות בכל יום את ההשגחה הפרטית שיש לנו וכמה השם אוהב אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 12:34 כז בטבת התשפד

הדוגמנית הבינלאומית מספרת על ביטול החתונה
סינדי צ'אדי, צילום: יחצ

סינדי צ'אדי, דוגמנית בינלאומית שחיה על קו ישראל-ניו יורק, עברה בשנים תהליך התחזקות והתקרבות לדת. בפעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, היא נשאלה מה מרגש אותה, והצליחה לקשר גם את התשובה הזו לאהבה שלה לבורא.

סינדי צ'אדי: מה שבאמת מרגש אותי זו הפשטות באמונה התמימה

"אם להיות כנה, ראיתי עולם והתחלתי בעשייה שלי בגיל מאוד צעיר", פתחה וכתבה, "כך שהגעתי מאוד מהר למצב שהרגשתי שכלום לא מרגש אותי כי חיפשתי ריגושים במקומות הלא נכונים. הבנתי שחומר נותן לי סיפוק רגעי והתחלתי בחיפוש אחר אמת. היום אני מבינה שמה שבאמת מרגש אותי זו האמונה, הפשטות באמונה התמימה". צ'אדי המשיכה ופירטה: "לראות בכל יום את ההשגחה הפרטית שיש לנו וכמה השם אוהב אותנו. לפעמים אני נוסעת ברכב ומתחילה לבכות מהתרגשות כי אני מרגישה כל כך ברת מזל שאני הבת של השם יתברך".

בהמשך נשאלה על ביטול החתונה עם איש העסקים החרדי מניו יורק, ושיתפה כיצד התמודדה איתה: "אמונה! ותמיד להסתכל על הצד החיובי בכל דבר. בחרתי לשמוח שזה קרה לפני ולא אחרי החתונה, במקום לבכות למה זה קרה בכלל. האמונה שהכל קורה לטובה היא דרך חיים מדהימה".