צדיקה: הדוגמנית הבינלאומית והאירוע המיוחד לעשרת ימי תשובה

הדוגמנית הישראלית המצליחה סינדי צ'אדי כבשה לא מעט בפסגות בעולם האופנה אך יחד עם זאת מדגישה את קרבתה לדת והמסורת. הפעם ערכה צ'אדי ערב הפרשת חלה המוני לנשים | בין הנוכחים: יעל שלביה והכלב ושרית פולק

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 19:08 ו בתשרי התשפד

צדיקה: הדוגמנית הבינלאומית והאירוע המיוחד לעשרת ימי תשובה
סינדי צ'אדי, הפרשת חלה המונית, צילום: יח"ץ

הדוגמנית הבינלאומית סינדי צ'אדי הביעה לא אחת את קרבתה ליהדות ולבורא עולם. בין טיסותיה הרבות בעולם, היא משתפת מפעם לפעם בחייה ועל המצוות עליהם היא מקפידה וגם על מה שהייתה רוצה להקפיד יותר.

הפרשת החלה במהלך האירוע, שלביה לא עוזבת את הכלב צילום: יח"ץ

במיוחד לעשרת ימי תשובה

באירוע מיוחד לכבוד עשרת ימי התשובה שבין ראש השנה ויום כיפור, ערכה אמש (ד') הדוגמנית ערב הפרשת חלה מרגש. יחד איתה נכחו באירוע: אלין כהן, יעל שלביה שנראית בסרטון מהאירוע צמודה לכלב המתוק שלה, שרית פולק, אלה איילון, אור שפיץ, קארין עליה, ספיר קשתי ועוד משפיעניות רשת ודוגמניות שביקשו להתחבר למצווה.

סינדי צ

סינדי צ'אדי, הפרשת החלה לכבוד עשרת ימי תשובה צילום: יח"ץ

"נביא שמחה לקדוש ברוך הוא"

בערב ט' באב כתבה צ'אדי בעמוד האינסטגרם שלה: "היום בערב זה ט' באב בו נחרבו שני בתי המקדש, שני הבתים של הקדוש ברוך הוא נחרבו ומאז לא הוקם בית לקדוש ברוך הוא" היא מסבירה לקהל עוקביה. "בית המקדש השני נחרב על פילוגים בעם, שנאת אחים ושנאת חינם וכל כך עצוב לי להגיד, אבל אנחנו לא רחוקים משם. כרגע המצב במדינה אני מרגישה שהמדינה בוערת זה שנאת אחים שהיא כל כל עצובה לי, אנשים שונאים חרדים על עצם היותם חרדים" הוסיפה.