"זה פשוט גדול עליי": מנהיג המחאה ביטל את הופעתו בערוץ 14

אחרי שפרסם פוסט התפכחות, ישי גרין הודיע כי ישתתף בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 - אך לבסוף ביטל את הופעתו: "אני מבין עכשיו שערוץ 14 לא המקום להתחיל בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/24 16:18 כו בטבת התשפד

"זה פשוט גדול עליי": מנהיג המחאה ביטל את הופעתו בערוץ 14
הפגנות נגד הממשלה, ארכיון, צילום: Miriam Alster,Flash90

ישי גרין, יזם והייטקיסט מצליח, פרסם לאחרונה פוסט חריג בטוויטר ובו הוא כותב בחיוב על ראש הממשלה נתניהו והודיע כי טעה במחאתו. אחרי הפוסט , אמש (מוצאי שבת) הוא הודיע כי ישתתף בתכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14, אך לאחר כמה שעות הודיעו כי מבטל את השתתפותו.

"זה כנראה יסתיים כאירוע אנטישמי ונזק לכל צדדי המחלוקת"

"היום בערב אני מתראיין לפטריוטים בערוץ 14 - אני מזכיר לעצמי שלשבת בנגמש מפחיד ומסוכן פי 1000. מטרתי היחידה היא לקדם אחדות בין חלקי העם", צייץ גרין בחשבון הטוויטר שלו, אך מאוחר יותר התהפך וביטל את השתתפותו.

"אני מבין עכשיו שערוץ 14 לא המקום להתחיל בו; זה פשוט גדול עלי. אם אלך, זה כנראה יסתיים כאירוע אנטישמי ונזק לכל צדדי המחלוקת. לכן, אני מבטל את הופעתי בערוץ 14 הערב. מסר לפאנליסטים: שמעתי אתכם מחדש וצריך להודות שיש לכם נקודות טובות לגבי עיוורון השמאל.כולי תקווה שאצליח לעורר את המחנה שלי".

https://twitter.com/ishaygreen/status/1743650737106616624

למרות הפרגון, כתב גרין בביקורת: "עליכם גם להתעורר לעיוורון. אירגון 'אחים לנשק' אינם האויב. אחים לנשק הם אחים על מלא. הם אינם פוליטיים. הם לוחמים שחרדים לעתיד המדינה. הם דינמים ומשתנים כל רגע. היחס אליהם כאילו הם ארגון טרור ששונא את המדינה הוא שטות מוחלטת. ביום בו תכירו בכך שהם אירגון פטריוטי, אוהב הארץ ,שפועל יומם וליל לטובת ניצחון המלחמה אדע כי משימת האחדות בעם הגיעה למסה קריטית והתיקון קרוב".