אחרי ההתנצלות: מנהיג המחאה בהופעת בכורה בערוץ 14

ישי גרין שהיה ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, הודיע בשבוע שעבר כי שינה את תפישתו ביחס למחאה ולאחדות בעם - וכעת הודיע שישתתף בתוכנית "הפטריוטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/24 18:30 כה בטבת התשפד

אחרי ההתנצלות: מנהיג המחאה בהופעת בכורה בערוץ 14
הפטריוטים, צילום: ערוץ 14

"היום בערב אני מתראיין לפטריוטים בערוץ 14": ישי גרין היה עד כה מזוהה כאחד ממובילי המחאה נגד הממשלה ונגד הרפורמה המשפטית, אולם השבוע החליט לקחת סיבוב פרסה ושיתף בחשבון הטוויטר שלו פוסט חריג במיוחד, בו כתב טובות על ראש הממשלה נתניהו והודיע כי טעה במחאתו. הערב (שבת) הודיע כי הוא לוקח את השינוי התפיסתי צעד אחד קדימה - ולמען קידום האחדות יתראיין בערוץ 14.

"מזכיר לעצמי שלשבת בנגמש מפחיד ומסוכן פי 1000"

"היום בערב אני מתראיין לפטריוטים בערוץ 14 - אני מזכיר לעצמי שלשבת בנגמש מפחיד ומסוכן פי 1000. מטרתי היחידה היא לקדם אחדות בין חלקי העם", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

https://twitter.com/ishaygreen/status/1743562345522122874?s=20

נזכיר כי בציוץ המדובר מהשבוע שעבר, כתב גרין כי: "אני טוען שהפתרון למריבה בעם זה לחזור ולדבר" והוסיף: "אולי אני אופטימי, אבל אני הבנתי שבן גביר לא איש רע. שם את עצמו לא פעם בשביל העם. הוא משלם מחיר". הוא מסביר כי החטא שלו היה היהירות. "אני אומר יותר מזה, האופוזיציה כולה צריכה לבוא כמו גנץ, ולשאול את ביבי איך אפשר לעזור. החלום שלי שאחים לנשק יפנו לביבי וישאלו איך אפשר לעזור. ישירות ממנו".