ינון מגל ובן כספית - הסוף? "איש מתועב"

בפוסט ארוך ונוקב, תוקף העיתונאי את חברו להגשה, ינון מגל: "יש כאן הזדמנות להציץ לקרביה המרקיבים של מכונת הרעל". הרקע: ציוץ של מגל שטען: "קצין צה"ל נפל בעזה, בן כספית: 'אלה החיים'". כספית: "הוא יודע מצויין שהמציאות שהוא ניסה לצייר בציוץ המחליא שלו, אינה נכונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/24 08:51 כו בטבת התשפד

ינון מגל ובן כספית - הסוף? "איש מתועב"
בן כספית, צילום: Miriam Alster/Flash90

הזוגיות הרדיופונית של בן כספית וינון מגל ידעה ימים טובים ופחות כשמידי פעם מתקיים עימות קשה בין השניים, אך הפעם נראה כי הוויכוח הגיע לשיא חדש. כספית העלה ציוץ ארוך ותקף את מגל בצורה חסרת תקדים: "היו בשנים האלה עשרות רגעים בהם ינון ידע מצויין מה עושות לי בשורות על נופלים וכמה קשה לי (כמו לרבים אחרים) עם זה".

הציוץ של מגל, הזעם של כספית

הציוץ של כספית הגיע בתגובה לסרטון שהעלה מגל מהתוכנית "פגוש את העיתונות" שמגיש כספית ובה הם מתבשרים על נפילתו בקרב של סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל. לאחר היוודע הבשורה אמר כספית: "החיים נמשכים, ההודעות האלה נמשכות, אנחנו מדברים על קצין, סגן אלוף, קצין שאנחנו מכירים, צריך לקוות שהדבר הזה ייפסק, שננצח, אבל אלה החיים", מגל עצמו בחר לכתוב: "קצין צה"ל נפל בעזה, בן כספית: 'אלה החיים'".

כספית ומגל, חוזרים לשדר יחד

כספית ומגל, עימות אחד יותר מידי? צילום: Tomer Appelbaum/POOL, , Yonatan Sindel/Flash90

"הוא יודע את האמת, ומצייץ את הכזב"

כאמור, כספית הגיב בחריפות וכתב: "האיש המתועב הזה משדר איתי קרוב לחמש שנים. הוא יודע מצויין שהמציאות שהוא ניסה לצייר בציוץ המחליא שלו, אינה נכונה. הוא יודע את האמת. נראה לי פאתטי לספר אותה כאן, אבל היו בשנים האלה עשרות רגעים בהם ינון ידע מצויין מה עושות לי בשורות על נופלים וכמה קשה לי (כמו לרבים אחרים) עם זה. הוא יודע את האמת, ומצייץ את הכזב. את ההכפשה. את המציאות שהוא מנסה לטפול על הקורבן".