לא ראינו את זה בא מוביל המחאה פורש ומודה בטעות: "ביבי משלם בדם להגן עלינו"

ישי גרין, שהיה אחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית ונגד הממשלה, מפרסם פוסט וחוזר בו לחלוטין מכל טענותיו | על בן גביר: "הוא לא איש רע" | על ביבי: "הוא נבחר דמוקרטית, צריך לשחרר אותו מהאשמות" | ועל המלחמה: "אנחנו מנצחים ובגדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/24 18:03 כג בטבת התשפד

מוביל המחאה פורש ומודה בטעות: "ביבי משלם בדם להגן עלינו"
הפגנות נגד הממשלה, ארכיון, צילום: Miriam Alster,Flash90

ישי גרין היה אחד ממובילי המחאה נגד הממשלה ונגד הרפורמה המשפטית. באחת ההפגנות הוא אף ניסה לעורר פרובוקציה כלפי קבוצת תלמידי ישיבה חרדים כשלקח ערימה של שטרות וזרק אותם לעבר תלמידי הישיבה שרקדו לצד ההפגנה. כעת, כמעט שלושה חודשים לתוך המלחמה, הוא מפרסם בחשבון הטוויטר שלו פוסט חריג במיוחד.

ישי גרין: "בוודאות טעיתי. בן גביר לא איש רע"

"אזהרה: בפוסט הזה אני מרים לאנשים שראיתי בהם אויב עד לאחרונה", פתח גרין, "טעיתי. הם לא האויבים שלי. בוודאות טעיתי". בפוסט ארוך במיוחד, הסביר יזם ההייטק מדוע שינה את דעתו. "בשלב הזה של הלחימה אנחנו מנצחים ובגדול. טובי הארץ מתנדבים ברגעים אלה, לחסל באופן אישי את אלה שרוצים במותנו. יש מאות חרדים שמסכנים את חייהם בעזה. זה לא משחק של מספרים. זה אחים שלנו. אני טוען שהפתרון למריבה בעם זה לחזור ולדבר".

גרין ממשיך ומפתיע: "אולי אני אופטימי, אבל אני הבנתי שבן גביר לא איש רע. שם את עצמו לא פעם בשביל העם. הוא משלם מחיר". הוא מסביר כי החטא שלו היה היהירות. "אני אומר יותר מזה, האופוזיציה כולה צריכה לבוא כמו גנץ, ולשאול את ביבי איך אפשר לעזור. החלום שלי שאחים לנשק יפנו לביבי וישאלו איך אפשר לעזור. ישירות ממנו".

https://twitter.com/ishaygreen/status/1742689484028723635?s=20

"ביבי נבחר דמוקרטית, הפסדנו. צריך לשחרר אותו מהאשמות"

גם לגבי ראש הממשלה, שרוב ההפגנות הופנו נגדו, שינה את דעתו לחלוטין: "הוא נבחר דמוקרטית, לא רימה. הפסדנו. אני חייב לציין את קבינט המלחמה, שגם ביבי חבר בו, כחבורה של גברים קשוחים שמשלמים בדם להגן עלינו. לוקחים עליכם משימה שלי אין אומץ לקחת בוודאות". גרין הבין שהפוסט שלו עלול להפתיע: "תתפלאו חברים, יש משהו חשוב יותר מהכל, זה לעזור אחד לשני. לחסל את האויב לתמיד זה המטרה. אני מאמין להם. אני אומר לשחרר את ביבי מהאשמות. לשחרר אותו ולהעביר את האחריות לבית המשפט. לחדול מלצעוק נגדו ולשאול, איך אפשר לעזור לך אחי?".