מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יהונתן לובר ז"ל היה אמור לחגוג יום הולדת 25 - זאת הבקשה של חגי אביו

אלישע יהונתן לובר ז"ל היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-25, אך נפל בקרבות ברצועת עזה. אביו, חגי לובר, פונה לעם ישראל ומבקש מספר דברים לרגל יום הולדתו של בנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/24 13:39 כג בטבת התשפד

יהונתן לובר ז"ל היה אמור לחגוג יום הולדת 25 - זאת הבקשה של חגי אביו
אלישע יהונתן לובר ז"ל, צילום: ללא

הלוחם סמל אלישע יהונתן לובר הי"ד, נפל בקרבות ברצועת עזה. אלישע, בן 24 בנופלו, הותיר אחריו אישה בהיריון, ילד, הורים ו-8 אחים. אביו, חגי לובר, סיפר שעות לאחר הבשורה הקשה: "צה"ל הגיע עד לפה ומרעיף עלינו אהבה עד אין קץ. אנחנו עומדים משתוממים, השעות שהם עובדים והרגישות המופלאה של האנשים האלה, שדופקים בדלת ונושאים את הבשורה הקשה הזאת".

הבקשות של חגי לובר: תוכלו לכתוב פוסט מפרגן על אנשים שאתם לא סובלים

היום (ה') היה אמור יהונתן לציין את יום הולדתו. "מזל טוב לך בני יהונתן", כתב האב, יום הולדת 25... אבל בלעדיך. אם היית חי ונושם היינו הופכים את העולם לשלוח לך מתנות לעזה. עכשיו כששום עוגה וחגיגה לא נוגעים לך, נבקש בשבילך מעם ישראל מתנות ראויות לנשמה כמוך".

לובר פנה לקוראים במספר בקשות: "יום של טוב ואהבה בלי שנאה והכפשות. תוכלו לקנות מתנה קטנה לבן\בת הזוג או להורים. תוכלו לכתוב פוסט מפרגן על אנשים שאתם לא סובלים. תוכלו להתאפק ולא לפרסם פוסט ארסי ולוחמני. לא לקשקש לשון הרע ורכילות על אנשים, או סתם לחייך ברחוב ולהדביק אחרים. מתנות קטנות תשלחו ליהונתן שם למעלה, הוא ירקוד ואנחנו נתנחם. יום הולדת שמח, תאחלו לנו משהו יפה".