"חיי הזוהר": דקות אחרי כתבה בכיכובה - לינור אברג'יל נקלעה לבעיה

מיס עולם לשעבר הגיעה לאולפן וסיפרה על פועלה, אלא שבדרך חזרה היא נתקעה באמצע הדרך - וזה מה שהעלתה לאינסטגרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/24 15:37 כא בטבת התשפד

"חיי הזוהר": דקות אחרי כתבה בכיכובה - לינור אברג'יל נקלעה לבעיה
לינור אברג'יל, צילום: יניב אדרי

לינור אברג'יל, מיס עולם לשעבר, הצליחה לעורר גלים עם נאומה המצמרר בכנס מטעם ישראל באו"ם בניו יורק. אברג'יל תקפה את ארגוני הנשים הבינאלומיים, ואתמול (ב') התארחה באולפן חדשות 12 וסיפרה על העשייה שלה וצפתה בכתבה שנעשתה על פועלה בתחום. אלא שמיד לאחר מכן נתקעה אברג'יל באמצע הדרך.

"פנצ'ר באמצע נסיעה"

מיס עולם לשעבר נתקעה באמצע הדרך עם פנצ'ר, והעלתה סטורי לאינסטגרם בו כתבה: "חיי הזוהר, פנצ'ר באמצע נסיעה". נזכיר כי את נאומה המטלטל של אברג'יל היא פתחה כך: "שמי לינור אברג'יל ואני קורבן אונס. הייתי רק בת 18. 25 שנים עברו. מאז ה-7 באוקטובר אני שומעת את השדים בראשי, הסרטונים הנוראיים מחזירים הכל בחזרה".

"אני מרגישה את הכאב שלהן, את החיים שלהן שנלקחו". אברג'יל תיארה כי אי אז, לפני 25 שנה, הרגישה שיש לה גב מארגוני הנשים בעולם. "הרגשתי שמאמינים לי, שמקשיבים לי. האם אז אותם ארגונים דרשו ממני ראיות? הטילו ספק בגרסתי? ביקשו לבצע חקירה מעמיקה לפני קפיצה למסקנות? לא. כמה נוח היה אז לארגונים האלה להשתמש בשם שלי, בפרסום שלי, להזמין אותי לכנסים המנותקים שלהם, כדי להצטלם עם מי שהפכה עבורן לסמל. וכמה אני מתביישת היום שהייתי ניצבת בהצגה שלהן".