כוכב הטיקטוק התגרה בכתב 12 וחטף תביעה של חצי מיליון שקלים

עיתונאי חדשות 12 תובע כוכב טיקטוק ישראלי לאחר שהאחרון הפיץ עליו ברשת שמועה מזעזעת. פלג דורש פיצוי בגובה חצי מיליון שקלים: "פגעו בשמו הטוב של התובע, במשרתו, בעסקו ובמשלח ידו ובמקצועו"

חדשות כיפה חדשות 27/12/23 08:03 טו בטבת התשפד

כוכב הטיקטוק התגרה בכתב 12 וחטף תביעה של חצי מיליון שקלים
גיא פלג, תביעת ענק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גיא פלג עסוק בדרך כלל בסיקור עולם המשפט בתוקף עבודתו כעיתונאי המסקר את התחום, אלא שהפעם פלג יגיע לבית המשפט כתובע בתביעת דיבה כננגד כוכב טיקטוק ישראלי שפרסם עליו האשמות קשות ושקריות ברשתות. פלג תובע את הכוכב בסכום של 500,000 אלף שקלים. לפני מספר שבועות נתבע פלג בעצמו על מיליון שקלים

הסיבה לסכום התביעה חסר התקדים

על פי הפרסום באתר ice, כוכב הטיקטוק פרסם סרטון ברשת החברתית תוך שהוא טוען כי "גיא פלג פדופיל", דברים חמורים שעתה ייתכן ויעלו לו ביוקר. בכתב התביעה נכתב: "פרסומם של הסרטונים על ידי הנתבע גרמו להשפלתו ולביזויו של התובע קבל עם ועדה, ואף פגעו בשמו הטוב של התובע, במשרתו, בעסקו ובמשלח ידו ובמקצועו. נוכח מעמדו הציבורי, שמו הטוב המוניטין שרכש בעמל רב, הנזק שנגרם לתובע הנו גדול במיוחד, ובהתאם הפיצוי הנתבע".

למרבה ההפתעה, כוכב הטיקטוק ביקש בעצמו את התביעה וכתב בעמוד האינסטגרם שלו "למה לא תבעת גם אותי? כל העמוד שלי פרסומים כאלה... אני אעלה כל יום פרסום.." זאת בהקשר לתביעה אחרת של פלג. בכתב התביעה סוכם: "השפלתו ופגיעה בשמו הטוב של התובע -נעשו ביודעין ובמזיד ומתוך כוונה לגרום נזק לתובע".