האלוף לשעבר סירב לענות על השאלה של אלמז מנגיסטו: "לא אוהב אותה בכלל"

עוזי דיין, אלוף במיל' וראש המל"ל לשעבר, התראיין לאלמז מנגיסטו בחדשות 12 וסירב לענות על שאלה בנושא עסקת החטופים: "לא אוהב את השאלה בכלל" | המגישה עקצה: "רוצה להחליף אותי?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 15:56 יג בטבת התשפד

האלוף לשעבר סירב לענות על השאלה של אלמז מנגיסטו: "לא אוהב אותה בכלל"
אלמז מנגיסטו, צילום: ללא

אלמז מנגיסטו אמנם נעדרה מהמסך לתקופה קצרה כששהתה בארצות הברית, אך מאז מראה שחזרה בכל הכוח. היום (ב') היא אירחה באולפן של חדשות 12 את האלוף במיל' וראש המל"ל לשעבר, עוזי דיין, בנושא הדיונים סביב עסקת החטופים שנמצאת על הפרק בימים אלו. שאלה אחת של המראיינת הצליחו להרגיז אותו.

עוזי דיין סירב להשיב לאלמז מנגיסטו: "לא אוהב את השאלה בכלל"

מנגיסטו שאלה את האלוף: "יש לארה"ב יכולת ללחוץ עמוק עמוק על קטאר שתלחץ על חמאס חו"ל שילחץ על חמאס הזרוע הצבאית, יחיא סינוואר. בסופו של דבר זה אפקט דומינו שכן יכול להביא לעסקה מסוימת, איך אתה רואה את זה?". להפתעתה, דיין לא היה מעוניין להשיב לשאלה: "אני תמיד עונה לשאלות. הפעם אני לא אוהב את השאלה בכלל", והוסיף נימוק: "מכיוון שזה לא הדבר העיקרי כרגע".

המראיינת לא התבלבלה, והשיבה בעקיצה: "רוצה להחליף אותי?". למרות הסירוב המיידי של דיין, מנגיסטו כנראה אהבה את התגובה שלה, כי החליטה לשתף את הקטע המדובר מתוך הראיון בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה ולכתוב שוב את אותה העקיצה.