בן כספית מאשים: זאת הסיבה שאין לנו מנוף לחץ על סינוואר

המגיש והעיתונאי הוותיק שיתף במחשבותיו אחרי פרסום סרטון החטופים המבוגרים: "צריך להרוג את סינוואר, אם אפשר בייסורים קשים מאוד כמה שיותר מהר. לחץ צבאי זה הדבר שיביא עסקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 11:11 ז בטבת התשפד

בן כספית מאשים: זאת הסיבה שאין לנו מנוף לחץ על סינוואר
בן כספית, צילום: Flash90

אחרי שחמאס פרסם סרטון של שלושה חטופים מבוגרים, בן כספית התבטא בנושא בתכניתו המשותפת עם ינון מגל ברדיו 103FM ואמר כי לדעתו סינוואר הוא בן מוות ופירט את הסיבה שאין לישראל מנופי לחץ עליו. "חוקי הג'ונגל הם שלהם. אנחנו נאלצים פעם בדור להילחם בחוקים הללו", פתח כספית.

כספית: "להרוג את סינוואר בייסורים קשים מאוד כמה שיותר מהר"

"כל הדרכים האחרות לא מצליחות. צריך להרוג את סינוואר, אם אפשר בייסורים קשים מאוד כמה שיותר מהר. אני חושב שלחץ צבאי זה הדבר שיביא עסקה, אין לנו מנופים על סינוואר כי אנחנו מכניסים לו טונות ממה שהוא צריך", הוסיף עוד המגיש הוותיק.

יחיא סינוואר

יחיא סינוואר | צילום: Anas-Mohammed,Shutterstock

לדבריו, "אלו אזרחים, חולים, מבוגרים, נשים, וגם חיילים, שהמדינה הפקירה אותם. אם הילדים שלך היו עכשיו בחמאס, איפה היית עכשיו? משפחות החטופים עושות מה שהן צריכות לעשות".

בתו של חיים פרי שהופיע בסרטון חמאס: "הוא איש גדול וחזק ואופטימי"

בראיון לרדיו אמרה הבוקר נעם פרי, בתו של חיים פרי שהופיע בסרטון חמאס: "יש התרגשות מעצם זה שרואים אותו ולדעת שהוא בחיים. המחשבה השנייה זה איך הוא נראה ומה מצבו. שילוב של הקלה וכאב ביחד. בשבילי הוא אבא שלי, הוא איש גדול וחזק ואופטימי".