מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אלירז שדה דורש נקמה: "הפחד של האויב זה האכזריות שלנו, והגיע זמנה"

אחרי התקרית אמש בה נהרגו תשעה לוחמי גולני, אלירז שדה בסדרת סטוריז זועמים: "השכול שלנו דורש נקמה. לשבור את עזה מהאוויר, להשתמש בשבויים. במלחמה אין חוקים, וזאת מלחמה על הבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/23 20:26 א בטבת התשפד

אלירז שדה דורש נקמה: "הפחד של האויב זה האכזריות שלנו, והגיע זמנה"
אילנית לוי ואלירז שדה עם הבת אריאה, צילום: אסף לב

הבוקר קמה מדינת ישראל לבשורה קשה- תקרית קשה בסג'עייה גבתה את חייהם של תשעה לוחמים שנלחמו בקרב הירואי בזירה עמוסת מלכודות שטמנו להם מחבלי חמאס. רבים מהסלבס במדינה העלו את תמונותיהן של הנופלים ושיתפו בקושי של היום הזה. ביניהם אלירז שדה, שחוץ מלהביע תנחומים, דרש נקמה: "אין נשימה, הגוף משותק, הפה יבש, לא מצליח לדבר, העיניים נשרפות, אלוהים תשמור עליהם, תרחם על המשפחות, הסכין בנשמה מסתובבת שוב ושוב, איך נקום? איך נמשיך?".

לשדה יש תוכנית פעולה: "במותם ציוו לנו לשרוף את עזה, השכול שלנו דורש נקמה. לשבור את עזה מהאוויר, להשתמש בשבויים, לפני פתיחת כל זיג, לפני שלוחמינו נכנסים, במלחמה אין חוקים, וזאת מלחמה על הבית. הלכנו בדרך פיוס, כמו ילדים טובים. לא רוצים? טייב, עכשיו אין רחמים, אין אמריקה, אין עולם, חפים מפשע שיעלו על אוניות פליטים. הפחד של האויב זה האכזריות שלנו, והגיעה זמנה. אפילו שונאינו יורידו ראש כשנתחיל להיות אכזריים, לא הומניים, אכזריים".