נסרין חשפה: "הילד שלי חובש כיפה ולומד תורה"

הזמרת המצליחה שיתפה בהתרגשות במהלך הופעה בהתמודדות שלה עם המצב, בסיבה שהיא משקיעה במאמצי ההסברה, וסיפרה כי בנה לובש כיפה ולומד תורה: "אני גאה בזה שאני מדליקה נרות חנוכה עם הילד שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/23 10:42 כח בכסלו התשפד

נסרין חשפה: "הילד שלי חובש כיפה ולומד תורה"
נסרין קדרי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

למרות המלחמה, הזמרת המצליחה נסרין קדרי שיתפה את עוקביה כי היא חזרה להופיע. "חוזרת לנשום את האוויר של הבמות, אבל הוא לא יהיה נקי עד שכל החטופים יחזרו אלינו בריאים ושלמים", כתבה מתחת לסרטון שפרסמה. בסרטון נראים קטעים מתוך ההופעה שלה בהם היא מדברת ומתייחסת למצב, למאמצי ההסברה שלה ולכך שבנה מתחנך בחינוך יהודי.

"אין לי ארץ אחרת ואין לי תורה אחרת ואין לי שפה אחרת"

בסרטון המרגש היא אמרה: "המאבק הזה בין לחיות או לא לחיות, עם המצב הנוכחי שאנחנו נמצאים בו. אני בחרתי לחיות. אתם יודעים למה? כי כל אחד מאיתנו שיושב כאן לא בנה את זה סתם. לא בנה משפחה, לא בנה ילדים, לא בנה תורה ולא במדינת ישראל סתם".

הזמרת, שנולדה למשפחה ערבייה והתגיירה, ענתה לכל מי ששאל על מאמצי ההסברה שלה. "עוד משהו שתמיד שואלים אותי. 'נסרין, למה את עושה סרטון הסברה על מה שקורה במדינה?'. אני יכולה להגיד לכם שההסברה היחידה שלי הוא שנולדתי בחיפה, נולדתי במדינת ישראל, ואני כל כך גאה. אבל מה שמחזק אותי זה דבר אחד: שאין לי ארץ אחרת ואין לי תורה אחרת ואין לי שפה אחרת".

נסרין חושפת: "הילד שלי חובש כיפה ושומע תורה בבית"

"אני גאה בזה שאני מדליקה נרות חנוכה עם הילד שלי, עם ריף, שהוא חובש כיפה והוא שר שירי חנוכה והוא שומע תורה בבית, שומע את מדינת ישראל", אמרה לסיום. "אני יכולה להגיד לכם דבר אחד: מה שמחזק את העם הזה זה לא הדגל, זה האנשים שנמצאים פה".