לא מפחדים מאנטישמיות: הכוכבים הבינלאומיים חוגגים חנוכה

שחקנים וזמרים בינלאומיים החליטו דווקא עכשיו, בתקופה של אנטישמיות נוראית, להחצין את המוצא היהודי ולציין בפומבי את חג החנוכה | ריכזנו עבורכם את הסלבס שהכי ריגשו אותנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 14:18 כז בכסלו התשפד

לא מפחדים מאנטישמיות: הכוכבים הבינלאומיים חוגגים חנוכה
סקיילר אסטין חוגג חנוכה, צילום: צילום מסך אינסטגרם

תקופת המלחמה רווית אנטישמיות יותר מתמיד. דווקא עכשיו, כוכבים בינלאומיים ממוצא יהודי בוחרים להחצין את מוצאם ולציין ברשתות החברתיות את חג החנוכה. דפדפנו, התרגשנו, וריכזנו עבורכם את הכוכבים הבינלאומיים שהדליקו חנוכיות ושרו את שירי החג.

אלכס בורסטיין

אלכס בורסטיין היא שחקנית ומדובבת אמריקאית יהודייה, המוכרת בעיקר בשל השתתפותה בתוכנית המערכונים "MADtv", וכמדבבת בסדרת האנימציה "איש משפחה". עם תחילת חג החנוכה היא שיתפה את 298 אלף עוקביה בתמונה של החנוכיה דולקת בביתה, וכתבה, "אנחנו צריכים עוד ניסים".

אלכס בורסטיין

אלכס בורסטיין צילום: Gage Skidmore/cc-by sa

מים ביאליק

מים ביאליק היא שחקנית ומנחת טלוויזיה יהודיה, הידועה בעיקר בזכות תפקידיה כבלוסום רוסו, בקומדיית המצבים "בלוסום", וכאיימי פארה פאולר, בקומדיית המצבים "המפץ הגדול", תפקיד שבעבורו הייתה מועמדת לארבעה פרסי אמי. גם היא שיתפה את העוקבים באינסטגרם בתמונה של החנוכיה שהדליקה.

מים ביאליק

מים ביאליק צילום: Mark Neyman/cc-by sa

אדם סנדלר

אדם סנדלר הוא אחד הכוכבים הגדולים בסרטי קומדיה הוליוודים, וכמי שנולד למשפחה יהודיה הוא תומך נלהב בכל הקשור לישראל. אמנם במסגרת המלחמה הביע תמיכה בישראל ובאזרחים הפלשתינים כאחד, אך בחנוכה הוא לא ויתר על מחווה לעם היהודי. "חג חנוכה שמח ושולח לכולכם אהבה!", כתב, ואיחל, "שמונה לילות מטורפים נהדרים!".

קייט הדסון

קייט הדסון היא שחקנית וכוכבת קולנוע מצליחה, ואפילו זכתה בפרס גלובוס הזהב לשחקנית המשנה הטובה ביותר. הדסון ששיחקה בסרטים רבים ומוכרים הגדילה להחצין את מוצאה היהודי ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא מדליקה נרות יחד עם משפחתה. "מתחברים לאהבה, אור, ניסים ושלום הערב, ביום הראשון של חנוכה", כתבה, ואיחלה חג שמח לכולם.

סקיילר אסטין

סקיילר אסטין הוא זמר ושחקן יהודי אמריקאי, שכיכב בסרטים המצליחים "פיץ' פרפקט" ובחלק מהקאסט המקורי של המחזמר "אביב מתעורר" בברודוויי. למרות מעמדו הגבוה והעובדה שיש לו למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם, אסטין בחר לשתף תמונה עם החנוכיות שהדליק, לצד מגן דוד שריגש אותנו במיוחד.

סקיילר אסטין חוגג חנוכה

סקיילר אסטין חוגג חנוכה צילום: צילום מסך אינסטגרם