עידן עמדי התקשר לליאור נרקיס מתוך עזה - זה מה שהוא ביקש ממנו

לפני חודשיים הזמר עידן עמדי איבד את חברו הטוב אלכסיי שמקלוב. כששמע שאחותו מתחתנת הוא לא יכול היה להישאר אדיש, וגם מתוך עזה דאג שיהיה מי שישמח את הזוג ביום חתונתם. ליאור נרקיס לא היסס

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 11:59 כד בכסלו התשפד

עידן עמדי התקשר לליאור נרקיס מתוך עזה - זה מה שהוא ביקש ממנו
עידן עמדי, צילום: משה נחמוביץ

לפני חודשיים איבד הזמר עידן עמדי את חברו הקרוב, אלכסיי שמקלוב, שנפל בקרב במשטרת שדרות. עמדי, שנלחם בימים אלו בחזית, לא ידע אם יצליח להגיע לחתונה שהתרחשה אתמול (ד') של יוליה האחות השכולה עם בחיר ליבה ליעד, אז הוא החליט לפנות לזמר ליאור נרקיס שיבוא לשמח את הזוג ביום הגדול שלהם.

עידן עמדי ביקש מליאור נרקיס לשיר לאחות השכולה בחתונתה

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו הוא מספר: "באחד הלילות הרמתי טלפון לליאור נרקיס. הוא לא אמר 'הלו' או 'מה קורה אחי', המשפט הראשון שלו היה 'מה שתבקש אני חייל שלך'. אחרי אתמול רק ככה אני אענה לו לטלפון". נרקיס, שמשמח בימים אלו חתנים וכלות בביתו, נענה למשימה מיד. "הפעם זה נגע אליי באופן הכי אישי", הודה עמדי, "ככה אלכסיי היה רוצה, בשביל זה הוא נלחם, כדי שעם ישראל ימשיך לשמוח, כדי שהחיים ימשכו. יוליה וליעד מעכשיו ועד קץ הימים אני חייל שלכם. גם של ליאור נרקיס".

בסרטון ששיתף עמדי מהחתונה, נרקיס מספר על שיחת הטלפון שקיבל: "עידן התקשר אליי מעזה, אמר לי 'אחי אני צריך ממך משהו. אני רוצה שתגיע לשמח אותם'", נרקיס פנה לכלה, "אני חייב להגיד לך שעידן עמדי מה זה אוהב אתכם ואנחנו רוצים לאחל לו שיחזור לשלום". בסופו של דבר עמדי הצליח להגיע בעצמו, ושר לזוג בחופה כשהוא לבוש מדים.