לא רק מפוצץ בתים בעזה: 5 סיבות להתאהב בעידן עמדי

רוב המדינה כבר מאוהבת בעידן עמדי - זמר ושחקן עם אישיות כובשת. אך בשביל אלו שזקוקים לעוד דחיפה קטנה, מצאנו בשבילכם 5 סיבות לאהוב את הלוחם הכי מוכשר בשטח

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 21/11/23 12:36 ח בכסלו התשפד

לא רק מפוצץ בתים בעזה: 5 סיבות להתאהב בעידן עמדי
עידן עמדי, צילום: משה נחמוביץ

עידן עמדי - זמר, שחקן ובימים אלו לוחם בחזית - הפך לאחד הכוכבים של המלחמה. כשהוא מגלם במציאות את הסצנות מ"פאודה" ומצליח לחזק את העם גם מרחוק, אי אפשר שלא להתאהב באחד הזמרים הרגישים והאמיצים שפרץ ב"כוכב נולד". אנחנו מצאנו לכם 5 סיבות נוספות לאהוב אותו.

1. עידן עמדי נשוי ואב לשני ילדים מתוקים. רגעים אחרי הלידה הראשונה של אשתו, אי אז ב-2019, הוא אמר: "זאת חוויה מדהימה, שעוד ייקח לי זמן לעכל. אתה מסיים את החוויה הזו כשאתה מעריץ את האישה שלך". נמסנו.

2. אותה מרים בנימינוב, בת זוגו כבר 15 שנים, היא פעילה חברתית למען אנשים עם מוגבלויות וגם מנהלת אורח חיים טבעוני. אין ספק שאישה ערכית כזו מעידה גם על בעלה, שסיפר בראיון ל"mako" כבר ב-2015 שהשתדל להפחית עבורה בכמויות הבשר שהוא אוכל. "ברגע שהכלב נכנס לחיים שלך החמלה מגיעה יחד איתו, ומאז אני אוכל הרבה פחות והורדתי בין שמונה לעשרה קילו".

3. עמדי לא רק ערכי, אלא גם אמוני. בשנת 2020 הוא חשף בסטורי באינסטגרם שלו שהחל לשמור שבת בזכות הספר "אל תשלח ידך אל הנער" של הרב ישראל מאיר לאו, עליו גם מבוסס שירו "ממשיך לצעוד" שנכתב במסגרת הפרויקט "הקול עוד נשאר". עמדי אמנם גדל בבית חילוני ורחוק מתורה ומצוות, אך בראיון ל"mako" ב-2017 סיפר על אחיו החרדי, שחזר בתשובה לפני למעלה מעשור, ומאז החל גם הוא לחקור על היהדות.

4. לעמדי אין ספור כישרונות: לא רק זמר, לא רק שחקן, לא רק לוחם מיומן, אלא גם סופר ותסריטאי. בשנת 2016 סיפר עמדי בראיון לתכנית "דידי ב-20" שהוא עובד על ספר חדש ועל תסריט לסדרה חדשה. אמנם עברו מאז 7 שנים וטרם נראו ספר או סדרה, אך הכישרון קיים ונוכח.

5. הזמר המצליח הוא גם תורם נדיב: כבר בשנת 2014 תרם את סט המפוחיות עליו למד בעצמו לנגן במסגרת אירוע ההתרמה החגיגי של "לתת". בשנת 2020 תרם 2,000 שקלים לאחת מעמותות הסיוע בעידן הקורונה. בשנת 2023 יצא למסע על הר הקילימנג'רו יחד עם שלושה תורמי כליה, ובראיון ל-N12 סיפר שעבר בעצמו בדיקת התאמה לתרומת כליה, אך נמצא לא מתאים. יש דברים כאלה?