מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חנוך דאום חשף את הג'וב החדש של חילי טרופר: "הוא כנראה יכעס כשיראה את זה"

איש התקשורת גילה לעוקביו כי השר חילי טרופר החל ללמד אזרחות ואקטואליה בתיכון בו לומדים מפונים מהעוטף: "בשבועות האחרונים השר חילי טרופר מלמד אותם פעם בשבוע אזרחות ואקטואליה. המורה חילי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 11:58 כד בכסלו התשפד

חנוך דאום חשף את הג'וב החדש של חילי טרופר: "הוא כנראה יכעס כשיראה את זה"
חילי טרופר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הקומיקאי האהוב חנוך דאום, שיתף את עוקביו כי לשר חילי טרופר, נוסף לאחרונה ג'וב חדש. בפוסט שפרסם היום (ה') באינסטגרם מגלה דאום: "מאז ה7 באוקטובר קהילות נתיב העשרה וזיקים מתגוררים במלון מעלה החמישה. הם נקלטו בתיכון הר טוב במועצה האזורית מטה יהודה. בשבועות האחרונים השר חילי טרופר מלמד אותם פעם בשבוע אזרחות ואקטואליה. המורה חילי".

"טרופר חבר ממשלה, חבר קבינט אבל הוא גם מורה לאזרחות כעת"

בהמשך כותב דאום: "אחד התלמידים שלו סיפר לי שלפני הדיון בממשלה על מתווה החזרת החטופים הם עשו דיון בכיתה כאילו הם הממשלה וצריכים לקבל החלטה בענין. טרופר חבר ממשלה, חבר קבינט אבל הוא גם מורה לאזרחות כעת".

התנדבות אזרחית במלחמה

התנדבות אזרחית במלחמה, צילום: תנועת עזרא

"אשרינו שזכינו בנוער כזה, אשרינו שזכינו בנבחרי ציבור כאלה"

דאום מוסיף בהתרגשות, כי מי שסיפר לו על השר חילי שהפך למורה, הוא תלמיד בכיתה י"א. "הוא וחבריו איבדו לא מעט חברים, רובם לא ישנו כבר חודשיים לבד בחדר (הם במלון באותו חדר עם הורים ואחים ואחיות), אבל הם חזקים ומיוחדים ואומרים שהם לא מתכוונים לוותר, ומבחינתם אחרי המלחמה - חוזרים הביתה", הוא אומר, וחותם: "אשרינו שזכינו בנוער כזה, אשרינו שזכינו בנבחרי ציבור כאלה. באהבת חינם ננצח".