מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צופית גרנט מתפכחת: "החלק השמאלני שלי כבר לא קיים"

אחרי הטבח הנורא של השבעה באוקטובר, אשת הטלוויזיה משתפת בשינוי שעברה: "בשבעה באוקטובר רצחו לי את החלק ההומניטרי במוח, שכולנו בני אדם. לא! אם מגדלים אותך כמו שרץ זה מה שאתה נהיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/23 14:57 כג בכסלו התשפד

צופית גרנט מתפכחת: "החלק השמאלני שלי כבר לא קיים"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צופית גרנט, אשת הטלוויזיה הוותיקה, לקחה קשה את אירועי השבעה באוקטובר. במסגרת אירוח בתכניתו של שלום אסייג בערוץ 13, סיפרה גרנט על השינוי שעברה בתפיסות שלה.

"בשבעה באוקטובר רצחו לי את החלק ההומניטרי במוח, שכולנו בני אדם. לא! אם מגדלים אותך כמו שרץ זה מה שאתה נהיה", אמרה גרנט בנחרצות לאסייג. לשאלת על המגיש השמאלנות שלה, ענתה גרנט: "החלק השמלאני שלי לא קיים, אני בן אדם הומני אבל לא ככה. באלי כל היום ללכת ברחוב ולנשק ישראלים, נהייתי מאוד מאוד ישראלית ועוד יותר יהודייה, נורא יהודייה".

מנהרות חמאס

מנהרות חמאס | צילום: Attia Muhammed/Flash90

צופית גרנט חוגגת יום נישואין עם שולי רנד

בפוסט לרגל יום הנישואין שלה ושל שולי, כבר גרנט בחודש שעבר: "אני רואה אותך בימים הקשים האלה במסירות נפש אין סופית עובר מזירה לזירה, פה הלוויה ומיד אחריה חופה של חייל טרם כניסתו לשדה הקרב, גיחה מהירה לבקר פצועים, ומשפחות חטופים, והורים שכולים".

היא ממשיכה וכותבת: "ראיתי אותך בוכה את נשמתך בזעקה חרישית של כאב מהמראות הקשים, אני רואה את האהבה הטהורה והשורשית שיש בך לארץ המדממת שלנו, וכן באוזני אתה חושף את הכעס הנורא על הפילוג, והמקטרגים, האנטישמיות מטריפה את דעתך, אני רואה הכל. את מסירות הנפש והאהבה לילדיך, הנדיבות, והחיבוק. אתה כל כך נוכח שולי גם כשפיזית אתה לא לידי. אני אוהבת אותך כל כך".