צופית גרנט התפוצצה: "כל יפי הנפש לא עוברים לי בגרון"

מגישת הטלוויזיה שיתפה בתחושותיה הקשות בעקבות טבח שמחת תורה, והתייחסה גם לאלו שמביעים רחמים כלפי תושבי הרצועה. "אם הייתה לעזתים ההזדמנות להיכנס לכאן שוב, לבנות תאי גזים ולדחוף את כולנו לשם - הם היו עושים את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/23 15:05 כא בחשון התשפד

צופית גרנט התפוצצה: "כל יפי הנפש לא עוברים לי בגרון"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

עברנו חודש בתוך מלחמת חרבות ברזל האיומה, והסוף עדיין לא מתקרב. הציבור הישראלי עדיין מתקשה להירגע מהזוועות שנעשו לבני עמו. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט התפוצצה הבוקר (א') בתוכנית של יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל, והביעה את הרגשות הקשים שמלווים את כולנו.

"אנסו, טבחו ורצחו באכזריות את אלו שהיו מקיימים את עפיפוני השלום"

"אם הייתה לעזתים ההזדמנות להיכנס לכאן שוב, לבנות תאי גזים ולדחוף את כולנו לשם - הם היו עושים את זה. יפי הנפש שיש עכשיו לא עוברים לי בגרון", אמרה בזעם, והוסיפה: "יותר קשה לי היום לשמוע את גדעון לוי. הוא בעיני גס רוח. כשאני שומעת אותו מדבר היום - אני מקבלת צמרמורת. כנ"ל לגבי החבורה הזו שמפרסמת בערבית את שמות המתים בעזה, לכו תתקעוודו. זה כל כך לא מעניין אותי בימים האלה".

גרנט התייחסה גם למעשי הטבח הנוראיים שבוצעו בתושבי הקיבוצים ואמרו: "אנסו, טבחו ורצחו באכזריות את אלו שהיו מקיימים את עפיפוני השלום! כשאני שומעת את רזי ברקאי תוהה למה בבני ברק אין הלוויות, באמא שלך?! אתה רציני?! ראית את העבודה של אנשי זק"א?! אתה יודע כמה הם פוסט טראומטיים עכשיו? איך אתה מעז לדבר ככה? זה הפילוג בעיני! זאת ההתנשאות!".