יהורם גאון זועם: עדיין מעזים להשמיע את האימרה המטומטמת הזאת

ימים ספורים לאחר שחרור חטופים משבי החמאס, הזמר הוותיק בפוסט זועם: "מי זה העולם הזה שאנחנו יראים ממה שיגיד? עולם שעמד מנגד כשילד בן עשרה חודשים נלקח בשבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/23 11:58 כג בכסלו התשפד

יהורם גאון זועם: עדיין מעזים להשמיע את האימרה המטומטמת הזאת
יהורם גאון, צילום: Jonathan Shaul/Flash90

ימים ספורים לאחר שחרור חלק מהחטופים משבי החמאס, הזמר יהורם גאון כתב פוסט זועם בחשבון הפייסבוק שלו. "המפלצות החזירו לנו ילדים שהם חמדה ותום שנחטפו ממיטותיהם, כדי לקבל תמורתם סחי מתגולל של נערים ונשים שדקרו בסכין אמא עם ילדיה, ואז חגגו עימם בכיכר העיר". גאון המשיך וכתב: "מי היה מאמין שנראה מראות שכאלה, שנחכה כל לילה בדמעות לעוד עשרה שחולצו מתופת שלא תאמן".

"מי זה העולם הזה שאנחנו יראים ממה שיגיד?"

בהמשך, ביקש גאון להביע דעה נחרצת: "הצבא המוסרי בעולם ממשיך עכשיו למחוק ולרסק את הרוע, ואנחנו עדיין מעזים להשמיע את האימרה המטומטמת 'מה יגיד העולם'. מי זה העולם הזה שאנחנו יראים ממה שיגיד?". לאורך הפוסט הנסער פירט הזמר הוותיק עוולות שעשה אותו עולם מדובר: "עולם שעמד מנגד כשהשליט הסורי רצח חצי מליון מבני עמו, כשילד בן עשרה חודשים נלקח בשבי".

הזמר תקף גם את ארגון הצלב האדום, "המייצג את הסנטימנט שבין האומות", שלא סיפק תרופות לזקנים וחולים בשבי, ואת האוניברסיטאות בכל רחבי העולם הנותנות יד לאנטישמיות. "הפגנות של אלפים ורבבות בבירות העולם הזה נובחות סיסמא שמוחקת את העם היהודי מעל אדמתו ההסטורית והעולם שותק. 'מן הים לנהר', משמע שהיהודים שבארץ הזאת אין להם מקום מן הים לנהר, רק בים מקומם. כמה נאור, כמה רומנטי, כמה אירופי, כמה אוניברסיטאי, וזה העולם שאנו חושבים פעמיים בטרם מעשה, מה הוא יגיד".

"באמת אינעל העולם"

הזמר תקף גם את ההתעלמות הבוטה של ארגוני הנשים בעולם, את ראש ממשלת אירלנד שהתבטא בצורה הזויה ואת הבחירה באיראן לראש הפורום החברתי של מועצת זכויות האדם. "עולם רע לב וטיפש שבוחר ארץ שמוציאה להורג נשים 'לא צנועות'". גאון סיכם, "העולם הזה ששתק במלחמת העולם השניה תורם עכשיו תרומה אקטיבית לשנאת יהודים, ולא מפסיק לפטפט רוע אנטישמי. אין לנו על מי לסמוך אלא על עצמנו, זוהי תשתית ציונית נשכחת, ראוי לרענן אותה מדי פעם. וכמו שבן גוריון אמר פעם באומץ 'אום שמום', באה עת להשתמש באימרה הידועה של ה'בסטיונר' משוק הכרמל שצועק 'אינעל העולם'. באמת אינעל העולם".