נמסנו: נטלי דדון חגגה טקס יהודי עתיק - ושיתפה תמונה של הבן

הדוגמנית ואושיית הרשת שיתפה תמונה מתוקה במיוחד של בנה הקטן, בטקס קבלת חמישה חומשי תורה, והתרגשה: "האור מעניק את האפשרות להנות מכל היופי וההדר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 11:02 כא בכסלו התשפד

נמסנו: נטלי דדון חגגה טקס יהודי עתיק - ושיתפה תמונה של הבן
צילום: תום מרשק

הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון, חגגה עם בנה ריף אירוע יהודי מרגש במיוחד. בחשבון האינסטגרם שלה היא חלקה עם העוקבים תמונה של הילד בן ה-7, בעודו אוחז בחומש בראשית. "הילד הזה הוא האור, האור בחיי, אור לעולם, דור תשיעי לכותב התניא, במעמד קבלת ספר תורה בכיתה ב' נזלתי לי היום ברגעים של נחת".



"ואז הגיעה ההודעה מארגון הצאצאים: אז קחו לכם מזה צידה לדרך: ויהי אור. מה נותן האור? מה ההבדל לדוגמה, בין אולם אירועים מואר, לאולם אירועים זהה לחלוטין שאינו מואר? לצורך הדיוק, נציג את השאלה אחרת: האם בכלל יש הבדל? והתשובה היא כמובן. כן ולא. אין ויש. במהות אין הבדל.
אותם מרחבים, אותם חללים, אותם עיצובים, הכל אותו דבר. אבל כאמור, גם יש".

נטלי דדון: זה הסוד של בעל התניא

בהתייחסות לחג הגאולה של תנועת חב"ד בתאריך י"ט כסלו, התייחסה הדוגמנית לאור ולחושך ששולטים בעולם בערבוביה. "באמצעות האור אפשר לדעת מה ומי מכיל האולם? האם לפנינו אולם אירועים, אולם ספורט או מחסן. האור מעניק את האפשרות להנות מכל היופי וההדר. להתחבר לאולם. כאשר אנו שואלים את עצמנו מהו סודו של הסבא הגדול בעל התניא? מה הבשורה שהביא לעם ישראל? למעלה מעשרה דורות שהמוני, המוני יהודים חיים ונושמים את מורשתו. בזכות החיבור למורשתו צלחו ניסיונות וקשיים ונשארו איתנים ביהדותם. האור נותן את האפשרות להתחבר. להנות מכל היופי האין סופי שביהדות. האור מחבר לממד הפנימי והעמוק שבלהיות 'יהודי', מביא חיוניות אושר ושמחה בזכות של 'להיות יהודי'. החג של סבא, זו ההזדמנות להעמיק את החיבור לאורו וכמובן לעורר את זכותו הגדולה עלינו ועל כל עם ישראל הזקוקים בעת הזאת לישועה גדולה".