מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הצייצן תקף: "מי יחזור ללחימה? אבא שלך? אח שלך?" כך הגיבה האחות השכולה

אשת התקשורת הדתייה השיבה לצייצן שתקף את בני משפחתה ושאל האם גויסו: "לצערי אבא שלי לא ילחם, הוא כבר נרצח לפני 7 וחצי שנים בפיגוע ירי. לגבי אחי, איזה מהם?"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 01/12/23 12:26 יח בכסלו התשפד

הצייצן תקף: "מי יחזור ללחימה? אבא שלך? אח שלך?" כך הגיבה האחות השכולה
אורית מרק אטינגר, צילום: נוה שלר

אשת התקשורת הדתייה, אורית מרק אטינגר, ששכלה את אחיה במלחמה הותקפה על ידי פעיל שמאל ברשת הטוויטר לאחר שקראה לאיתמר בן גביר, לנצל את תפקידו בממשלה ולהוביל להמשך המלחמה בחמאס. המגיב ניסה לעקוץ ותקף את בני משפחתה של אורית: "ומי 'יחזור ללחימה', אבא שלך? אחיך? בנך? מישהו מהם מגוייס כרגע בתוך הרצועה?". אורית, שאיבדה את אביה בפיגוע טרור ואת אחיה ובן דודה במלחמת חרבות ברזל, לא נשארה חייבת.

"אחי פדיה הלך ללחימה בעזה ונהרג בדיוק לפני 30 יום"

בתגובה לציוץ המבחיל השיבה מרק: "היי גיל לא..לצערי אבא שלי לא ילחם, הוא כבר נרצח לפני 7 וחצי שנים בפיגוע ירי" השיבה חזרה. אורית סיפרה על השירות המשמעותי של שני אחיה בצבא: "לגבי אחי, איזה מהם? כי שלומי אחי הבכור שהיה מ"פ בגבעתי, נהרג לפני 4 וחצי שנים שעבד במוסד, אחי פדיה הלך ללחימה בעזה יחד עם החיילים שלו, ולפני בדיוק 30 יום נהרג שם". למרות התגובה המתריסה, אורית חתמה את תגובתה: "במקום לשפוט בלי להכיר בוא נתמקד בלנצח".

שכלה את אביה, שני אחיה ובן הדוד

כזכור, מרק אטינגר שכלה את אביה הרב מיכי הי"ד בפיגוע טרור לפני כתשע שנים, את אחיה שלומי ז"ל בתאונת דרכים קשה לפני כארבע שנים, את בן דודה אלחנן קלמנזון ז"ל בקרב בקיבוץ בארי בשמחת תורה השנה ואת אחיה, פדיה מרק שנהרג בקרבות ברצועת עזה.