אחרי ארבעה עשורים - אברי גלעד נפרד: "בלעדיה הייתי מישהו אחר"

איש התקשורת נפרד מתחנת הרדיו גלי צה"ל אחרי 43 שנה: "הג'וב החדש שלי בשידורי קשת אילץ אותי להתפטר. החלטה קשה מאד, אבל הכרחית. התכנית האחרונה ששידרתי, 'השיח', כבר לא תשוב אחרי המלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/23 20:03 טו בכסלו התשפד

אחרי ארבעה עשורים - אברי גלעד נפרד: "בלעדיה הייתי מישהו אחר"
אברי גלעד נפרד "החלטה קשה", צילום: מיכה לובטון

איש התקשורת והמנחה,אברי גלעד, הודיע היום (ג') בטור אישי בעיתון ישראל היום כי השבוע נפרד באופן סופי מתחנת הרדיו גלי צה"ל. בטור פרידה נוקב, גלעד שיתף: "השבוע בא טכנאי מגלי צה"ל לפרק את האולפן הביתי שלי ולהחזיר את הציוד למחסן. כך הסתיימה קריירה של 43 שנים בתחנת השידור הצבאית, בקול דממה דקה. לא היו נאומים, לא שעון זהב, לא לחיצות ידיים".

"אני חייב לה את חיי כפי שהתגלגלו להיות"

"גלי צה"ל עשתה אותי" המשיך גלעד. "אני חייב לה את חיי כפי שהתגלגלו להיות". גלעד חזר לרגעים הראשונים בתחנה. "די מהר מצאתי את עצמי מככב יחד עם שותפי דאז, וגם היום, ארז טל, בלהיט הגדול של רוב הזמנים, 'מה יש'. אחר כך יצרנו עוד תכניות ביחד, 'סנדוויץ' למשל, ואם אתם בגיל בטח תזכרו" שיתף.

"מודה לתחנה הישנה והטובה - כאן מסתיימים שידורי"

בהמשך, גלעד הסביר מדוע החליט לעזוב את תחנת הרדיו: "הג'וב החדש שלי בשידורי קשת אילץ אותי להתפטר" כתב. "החלטה קשה מאד, אבל הכרחית. התכנית האחרונה ששידרתי, "השיח", כבר לא תשוב אחרי המלחמה. זה מצער אותי מאד. אהבתי לשמוע כל יום אזרחים מדברים במגוון נושאים. אבל זה נגמר, כמו כל דבר" הוסיף. לסיום חתם: "מודה לתחנה הישנה והטובה על שנתנה לי לבטא את שליחותי בעולם. כאן מסתיימים שידורי".

אולפני גלי צה"ל, ארכיון

אולפני גלי צה"ל, ארכיון, צילום: Tomer Neuberg/Flash 90