כתבת ערוץ 14 משיבה לאביב גפן: "לא התעדכנת? הסתה זה כבר לא רלוונטי"

אחרי הציוץ של אביב גפן על ערוץ 14 בשבת, שהצליח להסעיר את הרשת כולה, כתבת הערוץ טל מאיר השיבה עם מונולוג על אחדות: "כנראה שלא סיפרו לכם שזה קצת פחות עדכני להסית ולפלג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/23 14:45 יד בכסלו התשפד

כתבת ערוץ 14 משיבה לאביב גפן: "לא התעדכנת? הסתה זה כבר לא רלוונטי"
אביב גפן, צילום: Miriam Alster/Flash90

במהלך השבת פרסם אביב גפן תמונה בחשבון הטוויטר שלו, ובה שקופית הגל השקט בערוץ 14. לציוץ הוא צירף את המילים "תמונות ראשונות של שחרור החטופים", זאת בניגוד לשאר הערוצים ששידרו את השחרור בלייב במהלך השבת. אליו הצטרף עיתונאי אחר שכתב בטוויטר "מזל ששחרור החטופים התרחש אחרי כניסת השבת, וזכינו לחזות באחד הרגעים המרגשים בתולדות המדינה בלי לחוות מסביב את הרוע של מכונת הרעל". טל מאיר, כתבת ערוץ 14, השיבה לשניהם.

טל מאיר עונה: "כנראה שלא סיפרו לכם שזה קצת פחות עדכני להסית ולפלג"

"רגעי ההתרגשות והשמחה על שחרור החטופים ייצרו גם רגעי אחדות מדהימים בעם", שיתפה מאיר, "ולצדם עלו וצפו רגעים של מחרחרי ריב ומדון שחשבו שיצליחו להחזיר אותנו צעד אחורה. עכשיו תראו חברים, אנחנו נמצאים בתקופה שבה הציוצים הארסיים שלכם ברשת הם באמת הצרה הכי קטנה שלנו. עברנו דברים קצת יותר קשים מאנשים שבוחרים להיכנס בציבור ענק שומר שבת או מסורת, שחלק ממשפחות החטופים עצמן נמנה עליו", טענה הכתבת.

מאיר המשיכה, "וגם כנראה שלא סיפרו לכם שזה קצת פחות עדכני להסית ולפלג בין חלקים שונים בעם. רוצים לדעת מה כן? לכו לשטחי הכינוס ותראו לוחמים משרתים יחד שכם אל שכם. תציצו בקבלת השבת המרגשת שהתקיימה בערב שבת באופקים. אתם מבינים, השבעה באוקטובר הפך לקו פרשת המים גם בענייני אחדות. נזכרנו שמול אויב ברברי אין לנו ברירה אלא לחיות יחד, ואפילו לדעת לפרגן כשצריך".

הציוץ של אביב גפן: