רגע לפני הפסקת האש: הכתב הצבאי של ערוץ 14 התחתן

רגע של שמחה: הלל ביטון רוזן, הכתב הצבאי של ערוץ 14 עמד הערב תחת החופה עם בחירת ליבו מעיין | מתי הם ארגנו חתונה? השניים התארסו באוגוסט האחרון ונישאו היום, ממש רגע לפני תחילת הפסקת האש

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/23 22:26 י בכסלו התשפד

רגע לפני הפסקת האש: הכתב הצבאי של ערוץ 14 התחתן
צילום: shutterstock

הכתב לענייני צבא וביטחון ומגיש ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, התחתן היום (ה') עם בחירת ליבו, מעיין קמחי. השניים התארסו באוגוסט האחרון, בהצעת נישואין מרגשת בכותל המערבי.

בין המברכים: יערה זרד, הקולגה מ14 שצייצה: "מזל טוב אהובנו הלל ביטון רוזן שמתחתן הערב עם בחירת ליבו מעיין. בית חדש בישראל כפרה עליכם" וח"כ לשעבר מיכאל בן ארי שהסתפק ב"מזל טוב".

ביטון רוזן בן ה-31, מתגורר בירושלים. הוא החל את דרכו בעיתונאית בשנת 2019 כמשתתף קבוע בתכנית "האולפן הפתוח" בערוץ 20. לאחר מכן התמנה לתפקיד הכתב הפוליטי-מדיני ובמהלך תקופת הקורונה קיבל בנוסף את תפקיד כתב הבריאות. מאוגוסט 2020 ביטון רוזן מגיש את מהדורת מוצאי שבת "שבוע טוב ישראל". החל מספטמבר 2021 עבר לתפקיד כתב לענייני צבא וביטחון של ערוץ 14, במקום תפקידו ככתב מדיני ופוליטי.

כמו כל כתב צבאי, מתחילת הלחימה ביטון-רוזן עובד מסביב לשעון. ערוץ 14 התברג בזמן המלחמה די בקביעות במקום השני בפודיום הרייטינג הנחשף, אחרי 12 ורוב הימים לפני 13 וכאן 11.