מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אביב גפן ירד על ערוץ 14 - העיתונאי הסרוג הגיב: "כי הם שומרים שבת"

הזמר והיוצר צילם תמונה של שקופית הגל השקט בערוץ 14 ולעג: "תמונות ראשונות של שחרור החטופים" - אבישי גרינצייג תקף: "חזר לסורו, לטנף על דתיים ולפלג בינינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/23 21:45 יב בכסלו התשפד

אביב גפן ירד על ערוץ 14 - העיתונאי הסרוג הגיב: "כי הם שומרים שבת"
אביב גפן, צילום: Moshe Shai/FLASH90

אחרי שתקף את סמוטריץ' ובן גביר וכתב להם "אלוהים לא מאמין בכם", הזמר והיוצר הוותיק עם סערה חדשה. במהלך היום (שבת) פרסם הזמר הוותיק תמונה בחשבון הטוויטר שלו, תמונה של שקופית הגל השקט בערוץ 14. לציוץ הוא צירף את המילים "תמונות ראשונות של שחרור החטופים" - ואבישי גרינצייג העמיד אותו על מקומו.

"הייתה תקופה קצרה שאביב גפן שיחק על משבצת הממלכתי, מכבד המסורת והמלכד", כתב העיתונאי הסרוג שעובד בתאגיד - המתחרים של ערוץ 14. "גפן חזר לסורו, לטנף על דתיים ולפלג בינינו. אני מודה שאינני צופה בערוץ 14, אבל הלעג כאילו שלא אכפת לאנשים מהחטופים כי הם שומרים שבת ולא משדרים בשבת (למעט גל שקט) היא מופע של שנאת האחר במתיקות מזויפת".

אביב גפן זועם: אולי אתם מאמינים באלוהים אבל אלוהים לא מאמין בכם

נזכיר כי גפן תקף לאחרונה את סמוטריץ' ובן גביר, וכתב להם אחרי ההחלטה להצביע נגד עסקת החטופים: "בן גביר וסמוטריץ', הצבעתם נגד ילדי ישראל כדי לקושש קולות למפלגה החשוכה והכושלת שלכם , לא נסלח לכם, אולי אתם מאמינים באלוהים אבל אלוהים לא מאמין בכם". נציין כי בתום הדיון הסוער סמוטריץ' שינה את דעתו והצביע יחד עם חברי מפלגתו בעד העסקה. בן גביר, לעומת זאת, הצביע נגד.