מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"גם שהתייאשנו": המסר של הרבנית ימימה מזרחי אחרי חזרת החטופים

הרבנית ימימה מזרחי מדגישה את האמונה אחרי המראות המשמחים של השבת החטופים: "מאמינה בתחיית המתים, מאמינה בתשובה, מאמינה בביאת כל החטופים כולם, מאמינה בכח העל אנושי של אמהות, של סבתות, של ילדי העם הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/23 20:20 יב בכסלו התשפד

"גם שהתייאשנו": המסר של הרבנית ימימה מזרחי אחרי חזרת החטופים
הרבנית ימימה מזרחי, צילום: משה אליהו

במהלך ערב שבת שוחררו 13 חטופים ישראלים, בהם זקנות, אמהות וילדים. המשפחות שהתאחדו והמראות ריגשו את כולם, גם את הרבנית ימימה מזרחי שפרסמה פוסט מרוגש וכתבה: "אני מאמינה הערב".

"מאמינה שבת המלך שנאבדה תחזור הגם שנרדמנו, הגם שהתייאשנו"

מזרחי המשיכה: "מאמינה בתחיית המתים, מאמינה בתשובה, מאמינה בביאת כל החטופים כולם, מאמינה בכח העל אנושי של אמהות, של סבתות, של ילדי העם הזה, מאמינה שבת המלך שנאבדה תחזור הגם שנרדמנו, הגם שהתייאשנו, בוודאי ישנה שם, והוציאה איך שהוציאה. מאמינה בביאת המשיח אף על פי שיתמהמה, עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא".

הנכדים של הסבתא שחזרה הביתה מבקשים לא לשכוח את שאר החטופים

אדווה, אלון ואוריאן, נכדיה של יפה אדר שחזרה אתמול לישראל אחרי 49 יום בשבי החמאס, מסרו אחרי השחרור: "שמחנו ומאד התרגשנו לראות את סבתא. החוסן שלה ריגש אותנו מאד, זה מעורר השראה. אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות הזאת להגיד תודה לכל אזרחי מדינת ישראל. אנו מבקשים מכולם לזכור, אנחנו עדיין לא יכולים לראות את השמש כי יש עוד הרבה אנשים שעדיין נמצאים שם. אנחנו צריכים את כולם איתנו בבית, אל תעצרו עד שהחטוף האחרון חוזר אלינו הביתה".