מעיין אדם חושפת את הניחום של יאיר שרקי: "לא האמנתי"

מעיין אדם התארחה בתכנית החדשה של שרקי ולוינסון וכתבה על המליים המחזקות של העיתונאי והמגיש במהלך השבעה: "את עוד לא רואה את זה, לא מבינה את זה ולא מאמינה לזה. יהיה כאב תמיד, אבל יהיה גם אושר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/23 08:07 י בכסלו התשפד

מעיין אדם חושפת את הניחום של יאיר שרקי: "לא האמנתי"
מעיין אדם מגיעה לזירת הרצח של אחותה, צילום: אינסטגרם

בטרם המלחמה פורסם כי העיתונאים יאיר שרקי וחיים לוינסון יגישו תכנית לייט-נייט חדשה בערוץ 12, אך בשצף האירועים התכנית עלתה לאוויר רק אמש (ד') בפעם הראשונה. מי שהתארחה בתכנית היא מעיין אדם שאחותה מפל ז"ל נרצחה במסיבה ברעים, ובסטורי היא שיתפה כיצד ניחם אותה יאיר שרקי, אח שכול בעצמו.

שרקי הוא אחיו של שלום יוחאי שרקי ז"ל, שנרצח בפיגוע בירושלים ביום הזכרון בשנת תשע"ה. אדם כתבה בסטורי: "אני פה בשביל שרקי, שהוא אח שכול, והוא בא אלי בשבוע הראשון ואמר לי 'את עוד לא רואה את זה, לא מבינה את זה ולא מאמינה לזה - אבל יהיו לך חיים מאושרים. גם לי מישהו אמר את זה בשבעה ולא האמנתי. יהיה כאב תמיד, אבל יהיה גם אושר'. הלוואי".

תיעוד שובר לב: מעיין אדם חזרה לנקודה בה אחותה נרצחה

שלושה שבועות לאחר שהתבשרה על רצח אחותה הקטנה, אדם חזרה לאותה הנקודה בה הכל קרה. בחשבון האינסטגרם שלה היא פרסמה תיעוד מאותם רגעים. "כאן, בדיוק בנקודה הזו, מפל נרצחה", כתבה, "אימתנו את זה לפי התמונה האחרונה שהיא צילמה ממקום המחבוא מתחת למשאית ובעיקר בזכות כתם הסולר שנשפך עליהם כשהמחבלים ירו במיכל הדלק. באתי לתקוע פה דגל, בשבילה ובשביל כולנו".