32 שעות אחרי הלידה: הסרטון שלא השאיר עין אחת יבשה

הסיפור של ירין שני הצליח לרגש מדינה שלמה. 32 שעות לאחר לידת בנה הבכור, כשבעלה נלחם בעזה ולא יודע דבר, המשפחה התאחדה לראשונה: "שולחת לך תמונה, 'מאמי בוטן שלנו כאן', אין תשובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/23 14:00 ו בכסלו התשפד

32 שעות אחרי הלידה: הסרטון שלא השאיר עין אחת יבשה
האב פוגש את בנו אחרי הלידה, צילום: צילום מסך

"בשום חלום הכי משוגע לא דמיינתי שאת בננו הבכור אלד כשאתה נשלחת למלחמה ואפילו לא יודע"

ירין שני דמיינה את הלידה שלה כמו כל אישה הריונית, אך מעולם לא תיארה לעצמה שזו תתנהל בלי בעלה, אב התינוק, ושזה ידע על כך רק יממה לאחר מכן. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא תיעדה את הפגישה הראשונה של האב עם בנו, וכתבה: "בשום חלום הכי משוגע לא דמיינתי שאת בננו הבכור אלד כשאתה נשלחת למלחמה ואפילו לא יודע. שולחת לך תמונה 'מאמי בוטן שלנו כאן'. אין תשובה. כל שניה אחרי הלידה מרגישה כמו נצח שאתה לא כאן ומנסה לעכל את המציאות ההזויה הזו".

רק 32 שעות לאחר הלידה, הוא הגיע. "עכשיו אפשר לנשום בשקט. האחיות קראו לי גיבורה… אז נכון, בעלי, גיבור ישראל, לא החזיק לי את היד בלידה. אבל יש אישה אחת שילדה בשבי. לא אני הגיבורה. ברוך הבא לעולם אוצר שלנו, ילד של מלחמה. הלוואי ילד שלי שיכולתי לאחל לך שכשתגדל לא יהיה יותר צבא.
אבל אם לא יהיה צבא לא תהיה לנו יותר מדינה".

מאיה ורטהיימר: "אני בוכה אתכם"

סיפורה המרגש של שני לא השאיר עין אחת יבשה, והיא זכתה לאלפי שיתופים ותגובות. "אני בוכה אתכם", כתבה מאיה ורטהיימר. "זולגות לי דמעות שקשה לעצור" וכוכבת הילדים, מיכל ויצמן, הוסיפה, "את לביאה אמיתית ואתה גיבור".