מאיה ורטהיימר זועמת על המנכ"ל היהודי: "שוחטים אותנו, תתעורר!"

אושיות רשת רבות נרתמות למערך ההסברה בימים אלו, במטרה להציג לעולם את תמונת המצב האמיתית. מנכ"ל אינסטגרם, לעומת זאת, אינו מסייע במחיקת תכנים שקריים, על אף שמדובר ביהודי ישראלי. מאיה ורטהיימר זועמת: "שוחטים אותנו, תתעורר!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 10:46 ל בתשרי התשפד

מאיה ורטהיימר זועמת על המנכ"ל היהודי: "שוחטים אותנו, תתעורר!"
מאיה ורטהיימר סופדת לאביה, ארכיון , צילום: Flash90

בימים אלו של מלחמה רצחנית, ההסברה בעולם חשובה יותר מתמיד. אלא שדווקא עכשיו מסתובבים ברשת לא מעט סרטונים שקריים שמציגים את המצב בצורה מוטעית, וגורמים למדינת ישראל לנזק תודעתי חמור. מאיה ורטהיימר, אושיית רשת שמתאמצת בימים אלו לתרום למערך ההסברה ברשתות החברתיות שלה, פנתה בסטורי זועם למנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי.

מאיה ורטהיימר זועמת: "אתה קודם כל ישראלי ויהודי, אחר כך עובד בכיר באינסטגרם"

"אדם מוסרי, מה קורה איתך?", כתבה, "איך אתה לא מנהל חמ"ל באינסטגרם להוריד עמודים שקוראים למה שקורה פה 'שקר' ושזה לא קרה? אתה קודם כל ישראלי ויהודי, אחר כך עובד בכיר באינסטגרם!", זעמה. "זה הזמן שלך להירתם למערכת ההסברה של ישראל ולעזור לה לפחות בחסימת דמוניזציה שעושים לישראל ועמודים ופוסטים שטוענים שכלום לא קרה. אתה ישן בעמידה, תתעורר! שוחטים אותנו".

לסיום, פנתה ורטהיימר לעוקביה ברשת החברתית, וביקשה מהם לתייג את מוסרי על כל עמוד או פוסט בעייתי מהסוג שתיארה, "שיתעורר על עצמו", חתמה.