אחרי שתמך באנטישמיות - אילון מאסק חטף סנקציה מחברת IBM

תאגיד המחשבים העולמי IBM החליט להקפיא את פרסומיו ברשת טוויטר בעקבות תמיכתו של אילון מאסק בציוץ אנטישמי שטען כי יהודים מפיצים שנאה נגד לבנים

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 17/11/23 14:55 ד בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 17/11/23 15:04

אחרי שתמך באנטישמיות -  אילון מאסק חטף סנקציה מחברת IBM
תמך באנטישמיות, אילון מאסק, צילום: Frederic Legrand - COMEO / Shutterstock.com

אחרי שהיזם העשיר בעולם והבעלים של חברת טוויטר, אילון מאסק, תמך אתמול (ה') בציוץ קונספירטיבי שהאשים את היהודים בהפצת שנאה נגד לבנים, תאגיד המחשבים העולמי IBM החליט להקפיא את הפרסומים ברשת החברתית שבבעלותו. "ל-IBM יש אפס סובלנות לדברי שטנה ואפליה ולכן עצרנו מיד את כל הפרסום ב-X (טוויטר) בזמן שאנו חוקרים את המצב הזה, שחלוטין אינו מתקבל על הדעת" מסרו בחברה.

"קהילות יהודיות דוחפות בדיוק את אותה השנאה שהן טוענות שמכוונת נגדם"

כזכור, מאסק הגיב בתמיכה לציוץ אנטישמי בו נכתב כי: "קהילות יהודיות דוחפות בדיוק את אותה השנאה שהן טוענות שמכוונת נגדם - נגד אנשים לבנים". מאסק הגיב: "אמרת את האמת המדוייקת". בציוץ נוסף, מאסק ביקר בחריפות את הליגה נגד השמצה, שנלחמת נגד האנטישמיות ברחבי העולם, וטען כי היא תוקפת באופן שאינו הגון את המערב "חרף תמיכתו בעם היהודי ובישראל".

תאגיד המחשוב מהגדולים בעולם

תאגיד המחשבים IBM הוא תאגיד בינלאומי אמריקאי, שנחשב לאחד מתאגידי המחשוב הגדולים בעולם. נכון לשנת 2018 התאגיד מעסיק כ-350 אלף עובדים ברחבי העולם, ביניהם גם עובדים בישראל. בשנת 2012 התאגיד היה שיאן הפטנטים בארצות הברית במשך עשרים שנים רצופות.