מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עידן רייכל קורא לנקמה: "הייתי רוצה שידע דקה לפני"

הזמר המצליח קרא לנקום במחבלי החמאס כפי שרצחו באכזריות במהלך הטבח: "כשמחסלים מהאוויר נאצי מהחמאס הוא לא יודע שזה קורה. הייתי רוצה שידע דקה לפני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/23 17:12 טו בחשון התשפד

עידן רייכל קורא לנקמה: "הייתי רוצה שידע דקה לפני"
עידן רייכל בהופעה, ארכיון , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עידן רייכל, אחד הזמרים האהובים במדינה איבד במהלך המלחמה את חברו הקרוב, רועי לוי. היום (ב') קרא הזמר המצליח לנקמה במחבלי החמאס. בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק הסביר רייכל כי יש להשוות את הנקמה במחבלי החמאס לאופן שבו רצחו את את יקירינו: "נקמה. כשמחסלים מהאוויר נאצי מהחמאס הוא לא יודע שזה קורה" כתב רייכל, והוסיף: "הייתי רוצה שידע דקה לפני, לפני שאנחנו מחסלים אותו. כמו ש-1,500 מיקירינו ידעו שזה עומד לקרות דקה לפני".

רייכל הספיד את חברו: "הוא היה אהוב ליבי"

כזכור, בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו כתב רייכל לזכר חברו שנפל במלחמה: "הוא היה אהוב ליבי, והוא עשה אותי גאה שבחר בי חבר שלו ואיש סודו. ידעתי שימות בקרב, תמיד ידעתי שימות בקרב. שהוא רוצה לחיות, אבל שימות כלוחם, וידעתי מהימים בהם נרקמה החברות שלנו שתהיה לו הלוויה צבאית". רייכל הוסיף: "אמרתי לך שאתה צריך להמשיך לפקד בשביל כל העם, אמרתי וחשבתי על כמה אוהב את כל ילדיך כולם ומה יהיה איתם ושאהיה שם בשבילם כל חיי". הזמר סיכם, "רועי לוי, חבר שלי, גיבור ישראל".