עדן בן זקן מתחייבת: כף רגלי לא תדרוך שם

נשיא טורקיה ארדואן האשים את ישראל וטען כי חמאס אינו ארגון טרור, הזמרת המצליחה הגיבה בחריפות והתחייבה שלא לבקר בטורקיה: "זה הזמן לראות מי פני הרוע בעולם, אל תשכחו את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/23 11:40 יד בחשון התשפד

עדן בן זקן מתחייבת: כף רגלי לא תדרוך שם
עדן בן זקן, צילום: שי פרנקו

נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, התייחס בשבוע שעבר למלחמה בישראל וטען כי חמאס אינו ארגון טרור. משרד החוץ הגיב בחריפות לדברים, וגם הזמרת עדן בן זקן הצטרפה למגנים ואפילו התחייבה פומבית. "בבקשה, הנה השונאים שלנו יוצאים מהחורים", כתבה בן זקן.. "לעולם כף רגלי לא תדרוך בטורקיה. גועל נפש. עם ישראל היקר, זה הזמן לראות מי פני הרוע בעולם, אל תשכחו את זה".

ארדואן: "חמאס אינו ארגון טרור אלא תנועת שחרור"

בשנתיים האחרונות חלה התקרבות מחודשת בין ישראל לטורקיה, כאשר רק לפני שבועות ספורים נפגש נתניהו עם ארדואן בניו יורק ונמסר כי "הקשרים בין המדינות מתחזקים" ונקבע ביקור אותו ביטל ארדואן בעקבות הלחימה. נזכיר כי ארדואן טען שחמאס "אינו ארגון טרור אלא תנועת שחרור שמנהלת מלחמה כדי להגן על אדמתה"

"חמאס רוצח באכזריות ובכוונה תחילה תינוקות, ילדים, נשים וזקנים, לוקח אזרחים כבני ערובה ומשתמש בבני עמו כמגנים אנושיים. ‏גם הניסיון של נשיא טורקיה להגן על ארגון הטרור ודברי ההסתה שלו לא ישנו את מחזות הזוועה שכל העולם ראה ואת עובדה החד משמעית: חמאס=דעאש", כתבו במשרד החוץ בתגובה לדבריו.