מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סגן שר החינוך הטורקי לנתניהו: "ירו גם בך. תמות"

למרות שארדואן הביע את צערו על האבדן הכבד בישראל, סגן שר בממשלתו מעביר מסרים אלימים ואנטי ישראלים ברשתות החברתיות - ואף איים על ראש הממשלה נתניהו: "יום אחד יירו גם בך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/23 13:31 כו בתשרי התשפד

סגן שר החינוך הטורקי לנתניהו: "ירו גם בך. תמות"
ארדואן ונתניהו בבית הטורקי בניו יורק | , צילום: אבי אוחיון, לע"מ

לצד התמיכה הגורפת בישראל מצד מדינות רבות בעולם שמגבות את פעולותיה הצבאיות ואף מביעות נכונות לסייע, כשבראשן ארצות הברית, במדינות ערב המציאות אחרת לחלוטין. ברשתות החברתיות ניתן למצוא לא מעט תגובות פרו-פשלתיניות ואנטישמיות, שתומכות בטרור הרצחני של חמאס.

מדינה אחת שעומדת בתווך - היא טורקיה. למרות שראש ממשלת טורקיה, ארדואן, התקשר אמש לנשיא הרצוג כדי להביע תנחומים על האובדן בנפש במדינת ישראל, ואף אמר כי מתקפת הטרור של חמאס היא: "מעשה טבח שנערך ביום חג", זאת לצד גינויים חריפים נגד תקיפות ישראל בעזה: "על ישראל לא לשכוח שאם היא תתנהג כארגון ולא כמדינה, בסוף יתייחסו אליה כך", בממשלתו יש מי שלוקחים את המסרים הפרו-פלשתיניים כמה צעדים קדימה.

סגן השר הטורקי לנתניהו: "אתה תמות"

סגן שר החינוך הטורקי, נזיף ילמז, משתף מתחילת המערכה של חמאס נגד ישראל ציוצים בטוויטר שאין לתארם אלא כתומכי ומעודדי טרור, שכוללים דה-נורמליזציה של ישראל ותמיכה גורפת בצד הפלשתיני. באחד מהציוצים שעורר זעם רב במיוחד, הגיב לסרטון ששיתף ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו המתעד את התקיפות בעזה, וכתב: "יום אחד יירו גם בך. אתה תמות..."

ttps://x.com/yilmaznazif/status/1711844678780301411?s=20