מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אראל סג"ל ואורי זכי התכתשו: "אתה שולח בן לשם?"

העיתונאי והמגיש הימני תקף את פעיל השמאל אורי זכי לאחר שהאשים אותו בדברור ההחלטה של נתניהו שלא להיכנס כרגע לעזה: "את התובנה הזו קיבלתי ממישהו בשירותי הביטחון, לא מראש הממשלה. מכוער מאוד מה שאתה עושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/23 18:24 ח בחשון התשפד

אראל סג"ל ואורי זכי התכתשו: "אתה שולח בן לשם?"
אראל סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שבועיים חלפו מאז תחילת המלחמה עם חמאס ועד כה בצה"ל טרם הוחלט על כניסה קרקעית לרצועת עזה. עיכוב המהלך הקרקעי מעורר חילוקי דעות והיום (ב') הוויכוח הגיע גם לרשת הטוויטר בין העיתונאי אראל סג"ל ופעיל השמאל אורי זכי. סג"ל העלה לחשבון הטוויטר שלו הערכה מנומקת לעיכוב הכניסה הקרקעית, וטען: "מי שפותח סטופר לצה"ל ולכוחות הביטחון, משחק לידיים של היריב".

סג"ל הסביר כי חקירות המחבלים שהשתתפו במתקפה הרצחנית של החמאס העלו מידע חדש שמשמש את צה"ל להיערכות מחודשת שדורשת זמן וטען כי "משנים את תורת הלחימה לאורן". יו"ר הנהלת מרצ, אורי זכי, האשים בתורו את סג"ל בדברור מדיניות נתניהו, וסג"ל עקץ: "אורי אתה שולח בן לקרב קרקעי? אני כן". סג"ל הבהיר כי הדברים הגיעו אליו מגורם ביטחוני ולא מראש הממשלה והאשים: "מכוער מאוד מה שאתה עושה".

ההתכתשות בין השניים המשיכה וזכי התעקש: "אילו היית קול בודד לעומת חבריך, שמה לעשות, ידועים מאוד בקידום רה"מ, אז אולי היה מקום להערה שלך. מכיוון שכולכם עם מסר דומה, הרשה לי לדבוק בהערכה שלי". סג"ל, חזר והסביר: "עזה התכוננה לפלישה קרקעית, צריך לבוא מוכן ועם תחבולות. זו ממש השמצה לקבוע שאנחנו שליחי רה"מ. אני מהדהד את בריק מ-2019 אז אנא מעט יושרה".